برد بی‌فایده نماینده عراق در امارات؛/ شکست سنگین الوصل مقابل الزوراء


برد بی‌فایده نماینده عراق در امارات؛/ شکست سنگین الوصل مقابل الزوراء

الزوراء عراق در دیدار خارج از خانه برابر الوصل امارات به برتری پُر گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته ششم و پایانی گروه A لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های از پیش حذف شده الوصل امارات و الزوراء عراق از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم زعبیل دبی مقابل هم قرار گرفتند.

الوصل بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه ۵ توسط حسن طاهر به گل رسید، اما تا پایان نیمه اول نتوانست نتیجه را حفظ کند و با شکست ۳ بر یک به رختکن رفت که دو گل الزوراء عراق را علاء عباس(۲۲ و ۱+۴۵) و یک گل دیگر را احمد فاضل(۳۹) به ثمر رساندند.

در نیمه دوم الوصل در جبران نتیجه ناموفق بود تا الزوراء همانند نیمه اول با نمایشی هجومی، دو گل دیگر توسط احمد جلال(۵۱) و مهند عبدالرحیم(۵۹) بزند و در این مسابقه خارج از خانه تیم اماراتی را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد.

الزوراء عراق که لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی مقابل ذوب‌آهن ایران آغاز کرده و پس از آن الوصل امارات را با ۵ گل شکست داده بود، با دو باخت متوالی در جدال با النصر عربستان و یک تساوی در مسابقه برگشت با ذوب‌آهن از این رقابت‌ها حذف شد تا برتری امشب آنها در خاک امارات ثمری نداشته باشد.

در گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان که بازی ششم خود را انجام نداده‌اند، به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول هستند و همچنین الزوراء عراق با ۸ امتیاز و الوصل امارات با ۳ امتیاز به کارشان در این رقابت‌ها خاتمه دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی