مهدی پور از تراکتورسازی تبریز جدا شد


مهدی پور از تراکتورسازی تبریز جدا شد

بازیکن باشگاه فوتبال تراکتورسازی با انتشار متنی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

بازیکن باشگاه فوتبال تراکتورسازی با انتشار متنی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از آنکه تراکتور نتوانست در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال قهرمان شود چشم به کسب سهمیه دوخت که با قرار گرفتن در جایگاه پنجم این شانس را هم از دست داد.

تراکتورسازان این فصل با توجه به خرید بازیکن های معروف در فصل نقل وانتقالات به کهکشانی ها معروف بودند و این مورد یکی از نقاط قوتشان محسوب می شد.

اما بلافاصله پس از پایان مسعود شجاعی اولین بازیکنی بود که از طریق صفحه شخصی خود خداحافظی کرد ولی این پایان ماجرا نبود. مهدی مهدی پور دیگر بازیکن تراکتور با انتشار متنی از این باشگاه اعلام خداحافظی کرد:

به نام حضرت دوست

سرباز شما بودن سر بلندى بزرگى بود که برایم قسمت شد ، زادگاهم اصفهان است و آرزو داشتم نام نیکى از خود برجا گذاشته باشم تا اعتبار و آبروى دیارم در ذهن مردم شریف آذربایجان و هواداران با معرفتش جاودانه باشد . در بدترین شرایط ممکن تصمیم گرفتم به کمک تراکتور بیایم ، زمانى که شمار هوادار به کمتر از هزار نفر رسیده بود و آرزو داشتم کمک کنم تا دوباره جهانى شویم با صد هزار نفر ، خدا رو شاکرم که در نیم فصل دومى که آمدیم توانستیم کمک کنیم تا تیممان در لیگ حفظ شود و رویاهایمان را با حضور بى شمار شما در یادگار امام تجربه کنیم ، در هر شرایطى سرباز بودم و با جان و دل برایتان دَویدم ، یادم نمى رود سرماى جان سوز دیدار استقلال که حتى نمى توانستم بند کفشم را محکم کنم ولى حضورتان چنان دلگرممان مى کرد که برف و بوران به چشم نمى آمد ، عاشق تشویق هایتان شدیم در عین حالى که متوجه نبودیم چه مى خوانید ، شرافت مندانه براى هواداران شریف کار کردیم ولى افسوس که رویاى قهرمانى با شما نصیبم نشد و امیدوارم ببخشیدمان ، فوتبال بازى لحظه هاست ولى با شما زندگى کردن در شهر تبریز بازى زیبایى بود که تجربه کردم .

از تمامى هواداران و مردم طلب حلالیت دارم و آرزوى قهرمانى و پهلوانى در تمامى مراحل. از مدیریت و اعضاى باشگاه تراکتور تشکر مى کنم و از مهندس زنوزى بزرگوار تقدیر مى کنم که شرایط بهترى را براى شما محیا نموده اند و براى باشگاه تراکتور آرزوى بهترین ها را دارم ، به جاى خداحافظى تنها مى گویم:

(یاشاسین آذربایجان یاشاسین اصفهان)

به امید موفقیت و سربلندى هواداران مهربان و پرشور تراکتور.

سرباز پرشورها مهدى مهدى پور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای خوانندگی بی نظیر هوتن شکیبا به اصرار شهاب حسینی/ انقدر خوب میخونه محو آهنگ میشی+ ...