آیا رونالدو با مورینیو برای حضور در یوونتوس صحبت کرده است؟


آیا رونالدو با مورینیو برای حضور در یوونتوس صحبت کرده است؟

مورینیو فاش کرده با یکی از بازیکنان سابقش صحبت کرده است.

مورینیو فاش کرده با یکی از بازیکنان سابقش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، بعد از آن که مشخص شد آلگری در پایان فصل از یوونتوس جدا می شود، صحبت های زیادی در مورد جانشین وی مطرح شد و برخی رسانه ها در ایتالیا مدعی شدند که رونالدو ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید از سران باشگاه خواسته تا مورینیو را استخدام کنند. حتی این رسانه ها مدعی شده اند که رونالدو با مورینیو نیز در این باره صحبت کرده است.

اما ژوزه مورینیو سرمربی سابق یونایتد که از زمان اخراج از الدترافورد، هدایت تیمی را نپذیرفته در صحبت های اخیرش با بین اسپورت، موضوعی را فاش ساخته است که امکان دارد به همین قضیه ارتباط داشته باشد: «یکی از بازیکنانی که رابطه خیلی خوبی با او دارم و اکنون در تیمی حضور دارد، به من گفته که فصل بعد به تیم او بیایم. او گفت که: "سه بازی را پیروز شو و آنوقت هواداران کم کم عاشقت می شوند." این گونه است. ما حرفه ای هستیم و برای همدیگر احترام زیادی قائلیم، هر چند که واکنش های بدی در زمین یا کنفرانس خبری از ما دیده باشید. ما افرادی از یک حرفه هستیم که برای هم احترام قائل هستیم.»

این در شرایطی است که گفته می شد رابطه رونالدو و مورینیو خوب نیست و این موضوع هم ریشه در اواخر دوران سرمربی پرتغالی در مادرید دارد که رابطه این دو نفر خراب شد.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق