برخورد یک دستگاه پراید به گاردریل یک کشته برجا گذاشت


برخورد یک دستگاه پراید به گاردریل یک کشته برجا گذاشت

اراک - ایرنا- سرپرست پلیس راهور استان مرکزی گفت: برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل در کمربند جنوبی شهرستان اراک یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید علی حسینی افزود: این حادثه بعدازظهر روز گذشته در کمربندی جنوبی شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و تیم های امدادی و انتظامی به سرعت به محل اعزام شدند.
وی افزود:‌ در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل کنار جاده برخورد کرد که بر اثر آن یکی از سرنشینان دردم جان سپرد و سرنشین دیگر با جراحات زیاد بیمارستان منتقل شد.
سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتطامی استان مرکزی بیان کرد: بر اساس نظر کارشناس پلیس راهور، رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودروی مورد نظر، دلیل وقوع این حادثه اعلام شده است.

***کشف 350 کیلوگرم لباس های زنانه قاچاق در عملیات پلیس آشتیان
فرمانده انتطامی شهرستان آشتیان گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان آشتیان 350 کیلوگرم لباس های زنانه قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.
سرهنگ 'محمدعلی گودرزی' افزود: در اجرای برنامه های پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان در عملیاتی یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف کردند.
وی اظهار داشت:ارزش این محموله قاچاق 100 میلیون ریال است.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد:‌ راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

***دستگیری توزیع کننده نوشیدنی های غیرمجاز قاچاق در اراک
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، عامل توزیع نوشیدنی های قاچاق در اراک شناسایی، دستگیر و یکهزار و 896 عدد قوطی نوشیدنی نیروزای غیرمجاز و قاچاق کشف شد.
سرهنگ 'محمود خلجی' معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی مدتی است اقدام به تهیه و توزیع نوشیدنی های نیروزای غیرمجاز و قاچاق در سطح شهرستان می کند.
وی افزود: با شناسایی این فرد و مراقبت های نامحسوس ماموران انتظامی، محل فعالیت این فرد در یکی از محله های شهرستان مشخص شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضایی منزلی مسکونی که این فرد برای فعالیت غیرقانونی خود استفاده می کرد،‌ مورد بازرسی قرار گرفت و یکهزار و 896 عدد قوطی نوشیدنی قاچاق کشف شد.
سرهنگ خلجی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

***کشف پارچه از بار ضایعات لاستیک
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات پلیس آگاهی استان، حدود یک میلیارد ریال پارچه قاچاق که در زیر بار ضایعات لاستیک جاساز شده بود، کشف شد.
سرهنگ' سید نورالدین حسینی' افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در انجام تحقیقاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کردند.
وی افزود: در یک عملیات برنامه ریزی شده، خودرو متوقف و خودرو که راننده آن مدعی حمل ضایعات پلاستیک بود، مورد بازرسی ماموران انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ حسینی ادامه داد: در بازرسی از خودرو 128 طاقه پارچه خارجی فاقد هر گونه مدارک گمرکی که توسط راننده از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی این محموله قاچاق را در ارزیابی کارشناسان در حدود یک میلیارد ریال بیان داشت و گفت:‌ راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

***کشف 43 کارتخوان و پارچه های قاچاق در عملیات پلیس شازند
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: از یک دستگاه خودروی سواری 43 دستگاه کارتخوان و 21 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ' محمدعقیل سلگی' افزود: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا،‌ تیمی از ماموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 43 دستگاه کارت خوان و 21 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ سلگی تصریح کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
6013/3017/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار