پیمان بابایی : در یک‌قدمی لیگ اروپا بودیم


پیمان بابایی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال سومقیت آذربایجان گفت: دوست داشتم در لیگ آذربایجان خودم را محک بزنم و تجربیات زیادی را در این چند ماه به دست آوردم. نوشته پیمان بابایی : در یک‌قدمی لیگ اروپا بودیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیمان بابایی : در یک‌قدمی لیگ اروپا بودیم

پیمان بابایی: دوست داشتم در لیگ آذربایجان خودم را محک بزنم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۴
پیمان بابایی : در یک‌قدمی لیگ اروپا بودیم

پیمان بابایی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال سومقیت آذربایجان گفت: دوست داشتم در لیگ آذربایجان خودم را محک بزنم و تجربیات زیادی را در این چند ماه به دست آوردم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیمان بابایی درباره حضور در لیگ آذربایجان گفت:

بازی کردن در یک کشور دیگر چالش‌های خاص خودش را دارد. وقتی می‌خواستم به فوتبال آذربایجان بروم خیلی‌ها مخالف بودند، اما دوست داشتم خودم را در فوتبال این کشور محکم بزنم. اوایل شرایط برایم سخت بود، ولی رفته رفته با فرهنگ و فوتبال این کشور بیشتر آشنا شدم و تجربیات زیادی را در این چند ماه به دست آوردم.

پیمان بابایی در ادامه خاطر نشان کرد:

من زمستان به تیم سومقیت ملحق شدم و برای اینکه موقعیت خوبی در تیم پیدا کنم نیاز به زمان داشتم. در مجموع ۱۱ بازی انجام دادم که شش گل زدم. من در جام حذفی و در مرحله نیمه نهایی هت‌تریک کردم و به فینال رفتیم. ما در یک‌قدمی کسب سهمیه لیگ اروپا بودیم، ولی در نهایت برای تیم «قبله» شکست خوردیم. آنها سابقه چند بار قهرمانی در جام حذفی را داشتند و در نهایت قهرمان شدند.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال سومقیت آذربایجان در پاسخ به این پرسش که برنامه‌اش برای فصل بعد چیست، تصریح کرد:

من به‌صورت قرضی به سومقیت آمده‌ام و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم، به همین دلیل در فصل آینده هم در لیگ آذربایجان بازی خواهم کرد. فوتبال آذربایجان پیشرفت کرده و امکانات فوتبال این کشور هم خوب است. من هم تلاش می‌کنم تا فصل آینده حتی عملکرد بهتری داشته باشم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟