برگزاری دوره HSE پیمانکاران گازرسانی به شهر زاهدان از سوی شرکت گاز استان خراسان رضوی


برگزاری دوره HSE پیمانکاران گازرسانی به شهر زاهدان از سوی شرکت گاز استان خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با اشاره به اجرای520 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهر زاهدان طی سال جاری از سوی این شرکت گفت: دومین دوره HSE توجیهی پیمانکاران پروژه گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان با هدف ارتقای ایمنی پیمانکاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سیدحمید فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره HSE توجیهی پیمانکاران گازرسانی در زاهدان، آشنایی عوامل پیمانکار با مخاطرات، شرایط کار و خطرات مرتبط با گاز طبیعی است.

وی با بیان این مطلب که نیروی کار باید با خطرات گاز آشنایی کافی داشته باشد، افزود: در این دوره مباحث عمومی همانند ایمنی، بهداشت فردی و محیطی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و محیط زیست مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

فانی با اشاره به اهمیت پروژه گازرسانی به شهر زاهدان که به استان خراسان رضوی به عنوان شرکت معین واگذار شده است، گفت: در پروژه زاهدان علاوه بر تعیین یک مدیر پروژه مستقل و چندین مدیر بخش، مسئول HSE نیز بصورت دائم مستقر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان اینکه رعایت فرهنگ ایمنی یک الزام برای تمام افراد فعال در پروژه‌های گازرسانی است، ادامه داد: کوچکترین سهل انگاری و کوتاهی در رعایت این الزامات خطرات مالی و جانی جبران ناپذیری را با خود به همراه دارد از این رو شرکت‌های پیمانکاری باید با عمل به الزامات HSE از قبیل بهداشت، ایمنی و محیط زیست از حوادث پیشگیری کنند.

گفتنی است؛ خراسان رضوی به عنوان معین گازرسانی به شهر زاهدان در مدت زمان 300 روز، 520 کیلومتر شبکه گازرسانی را در سه محور اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی