جوان روستایی در ساوه قربانی صاعقه شد


جوان روستایی در ساوه قربانی صاعقه شد

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: جوانی 27 ساله در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به دلیل وقوع صاعقه، جان خود را از دست داد.

سرهنگ «پرویز اسدی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جوان که مشغول مراقبت از دام ها در مراتع اطراف روستا بود، به دلیل برخورد صاعقه جان باخت.
وی افزود: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 در خصوص انتقال یک جوان به مرکز درمانی، تیم انتظامی برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.
سرهنگ اسدی گفت: پس از بررسی و معاینه جسد از سوی تیم اورژانس، مشخص شد برخورد صاعقه هنگام چرای دام ها باعث مرگ وی شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی جسد این جوان به پزشکی قانونی برای بررسی ارسال شد.
وی به شهروندان توصیه کرد که به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در هنگام بارندگی های شدید و وقوع صاعقه از تردد در فضاهای باز، ارتفاعات و نیز استفاده از تجهیزاتی که هادی جریان الکتریسته هستند، خودداری کنند.

*** دستگیری سارق طلای کودک خردسال
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری یک زن سارق طلای کودکان خردسال در این شهر خبر داد.
سرهنگ «پرویز اسدی» افزود: این سارق با اغفال و فریب دختر بچه ای سه ساله هنگام بازی در یکی از بوستان ها، اقدام به سرقت‌ طلا کرده بود، اما پلیس وی را به سرعت شناسایی و دستگیر کرد.
وی اظهار داشت: پیرو تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 و گزارش سرقت طلاهای فرزند خردسالش، تیمی از ماموران کلانتری 12 شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه والدین این فرد با مراجعه به تیم گشت انتظامی اذعان داشتند که فرزندشان در حال بازی در پارک اطراف منزل بوده که زنی ناشناس،‌ گوشواره های طلای وی را ربوده است.
سرهنگ اسدی ادامه داد: طلاهای سرقت شده از این فرد کشف و به مالباخته تحویل و متهم نیز با تشکیل پرونده ای به مرجع قضائی معرفی شد.
شهرستان ساوه دارای 285 هزار نفر جمعیت، دومین مرکز جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود.
6539/3075

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی