کشف محموله شیشه در هواپیمای بم – تهران + عکس


کشف محموله شیشه در هواپیمای بم – تهران + عکس

دادستان بم از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد داشتند از طریق کارتن‌های خرما و خط هوایی بم - تهران، محموله 50 کیلوگرمی شیشه را به پایتخت منتقل کنند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، محمد ضیاءالدینی اظهار داشت: پس از انجام چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، مشخص شد یک گروه از سوداگران مواد مخدر به صورت سازمان یافته و باندی قصد حمل و جابه‌جائی مواد مخدر از نوع شیشه به صورت عمده از فرودگاه بم و از طریق هوائی به پایتخت را دارند.
کشف محموله شیشه در هواپیمای بم – تهران + عکس
دادستان بم گفت: تحقیقات اولیه از متهمان بیانگر این مطلب است که این محموله مواد مخدر شیشه که از نوع بسیار مرغوب است در لابراتور‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته در کشور افغانستان تولید و قاچاقچیان از طریق مرز‌های شرقی کشور وارد استان کرمان کرده‌اند.
وی افزود: ماموران اداره اطلاعات شهرستان بم با اشراف اطلاعاتی کامل برای مدت طولانی باند فوق را تحت تعقیب و مراقبت قرار داده بودند تا اینکه با حصول اطمینان از حمل مواد و انتقال آن‌ها به فرودگاه برای ارسال به پایتخت، افسران اطلاعاتی وارد عمل شدند.
ضیاءالدینی بیان کرد: طی عملیاتی دقیق و حساب شده پس از بارگیری مواد مخدر در هواپیما که در کارتن‌های خرما جاسازی شده بودند نسبت به کشف و ضبط مواد اقدام و هفت نفر از مرتکبین و سوداگران در محل دستگیر و طی تحقیقات به عمل آمده از آن‌ها سایر ایادی و شرکای جرم نیز شناسایی و یک نفر که واسطه مرتکبان در ارسال و انتقال مواد بوده در شهرستان کرمان شناسایی و دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: سایر اشخاص مرتبط نیز تحت تعقیب قرار گرفته و اقدامات تعقیبی جهت شناسایی و دستگیری آن‌ها در دست اقدام است و محموله کشف شده قریب به میزان ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه است.
فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...