بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک به خانواده های نیازمند است


بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک به خانواده های نیازمند است

مراغه - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی مراغه با تاکید بر لزوم حمایت از اقشار نیازمند زیرپوشش این نهاد گفت: این نهاد در ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران برای کمک به خانواده های نیازمند است.

شهین صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیران شهرستان در ماه رمضان 12 میلیون تومان به صورت نقدی و 34.5 میلیون تومان نیز به صورت غیرنقدی به بهزیستی این شهرستان اهدا کرده اند.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، 300 پرس غذای گرم با حمایت خیران این شهرستان در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
وی اضافه کرد: همچنین 2 مورد افطاری با حمایت مردم خیرندیش این شهرستان و سازمان بهزیستی برای خانواده های کم بضاعت زیرپوشش این نهاد برگزار شده است.
صادقی گفت: کمک به اقشار نیازمند توسط خیران شهرستان در ماه مبارک رمضان، حرکتی فرهنگی و اجتماعی برای کمک به همنوعان آسیب پذیر در جامعه است.
وی با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت خیرات، نذورات و کمک های مالی برای حمایت از خانواده های نیازمند است افزود: خیران می توانند در صورت لزوم، کمک های غیرنقدی خود را به صورت حضوری با نظارت بهزیستی به خانواده های کم بضاعت اهدا کنند.
وی اضافه کرد: شماره حساب 110110121290351 بهزیستی مراغه نزد بانک توسعه تعاون این شهرستان نیز آماده دریافت کمک های نقدی شهروندان خیراندیش است.
به گزارش ایرنا، حدود 15 هزار نفر از خدمات اجتماعی و حمایتی بهزیستی در مراغه برخوردار هستند.
شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک