بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک به خانواده های نیازمند است


بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک به خانواده های نیازمند است

مراغه - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی مراغه با تاکید بر لزوم حمایت از اقشار نیازمند زیرپوشش این نهاد گفت: این نهاد در ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران برای کمک به خانواده های نیازمند است.

شهین صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیران شهرستان در ماه رمضان 12 میلیون تومان به صورت نقدی و 34.5 میلیون تومان نیز به صورت غیرنقدی به بهزیستی این شهرستان اهدا کرده اند.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، 300 پرس غذای گرم با حمایت خیران این شهرستان در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
وی اضافه کرد: همچنین 2 مورد افطاری با حمایت مردم خیرندیش این شهرستان و سازمان بهزیستی برای خانواده های کم بضاعت زیرپوشش این نهاد برگزار شده است.
صادقی گفت: کمک به اقشار نیازمند توسط خیران شهرستان در ماه مبارک رمضان، حرکتی فرهنگی و اجتماعی برای کمک به همنوعان آسیب پذیر در جامعه است.
وی با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت خیرات، نذورات و کمک های مالی برای حمایت از خانواده های نیازمند است افزود: خیران می توانند در صورت لزوم، کمک های غیرنقدی خود را به صورت حضوری با نظارت بهزیستی به خانواده های کم بضاعت اهدا کنند.
وی اضافه کرد: شماره حساب 110110121290351 بهزیستی مراغه نزد بانک توسعه تعاون این شهرستان نیز آماده دریافت کمک های نقدی شهروندان خیراندیش است.
به گزارش ایرنا، حدود 15 هزار نفر از خدمات اجتماعی و حمایتی بهزیستی در مراغه برخوردار هستند.
شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !