نمایشگاه توانمندی مددجویان کمیته امداد در ورامین برپا شد


نمایشگاه توانمندی مددجویان کمیته امداد در ورامین برپا شد

تهران - ایرنا- نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) روز سه شنبه در شهر ورامین برپا شد.

به گزارش ایرنا در این نمایشگاه که در محل برج علاء الدوله ورامین برپا شده و از ساعت 14 تا 21 پذیرای علاقه مندان است دستاوردهای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در معرض دید و فروش قرار گرفت.
رئیس کمیته امداد حضرت امام ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه در 9 غرفه برپا شده و تا پایان ماه مبارک رمضان برپاست.
سلیمان آقایی رنجبر افزود: این غرفه ها با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین در محوطه برج تاریخی علاءالدوله برپا شده و غرفه ها به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
وی گفت: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی، فرش و گلیم، لباس، کیف، کفش و محصولات غذایی تولید شده توسط مددجویان کمیته امداد در معرض دید عموم و فروش قرار گرفته و تمامی عواید حاصل از فروش محصولات به خود مددجویان باز می گردد.
به گفته رنجبر کمیته امداد ورامین به منظور توانمندسازی مددجویان سال گذشته 156 فقره تسهیلات به ارزش 32 میلیارد و 595 میلیون ریال به این افراد ارائه کرده است.
وی اظهارداشت: در حال حاضر هشت هزار مددجو در قالب چهار هزار خانواده از حمایت های کمیته امداد ورامین برخوردار هستند.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس