28 خرداد آخرین مهلت شرکت جشنواره ملی کتابخوانی رضوی است


28 خرداد آخرین مهلت شرکت جشنواره ملی کتابخوانی رضوی است

یزد- ایرنا- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز گفت: آخرین مهلت برای شرکت در نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی 28 خرداد ماه 1398 تعیین شد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به این اداره و یا وب گاه جشنواره ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، سعید قریشی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان کتابخانه های عمومی شهرستان افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره با مطالعه منابع مرتبط با بخش های آن به 2 شیوه مکتوب و الکترونیک می توانند در جشنواره شرکت کنند.
وی بیان کرد: داوطلبان می توانند در سه رده سنی «کودک» ،« نوجوان» و «جوان و بزرگسال» با عناوین موضوعی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاهچراغ (ع) و امام جواد (ع) در 2 بخش خانوادگی و فردی در مسابقه رقابت کنند.
این مسئول فرهنگی اظهار کرد: 12 عنوان کتاب برای نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شد، علاقه مندان برای دریافت فایل کتاب ها می توانند به آدرس www.razivi.iranpl.ir مراجعه و یا حضوری کتاب ها را از کتابخانه ها دریافت کنند.
قریشی با قدردانی از تلاش مسئولان و کتابداران منطقه به بررسی وضعیت این مراکز پرداخت و از مسئولان کتابخانه ها خواست در راستای جلب رضایت مراجعان و خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم گام بردارند.
وی با اشاره به نزدیکی تابستان و پایان فصل بهار و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی از مسئولان کتابخانه ها خواست مدیریت مصرف انرژی را مورد توجه قرار دهند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهریز با تاکید بر اطلاع رسانی نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از سوی مسئولان و کتابداران، خواستار برگزاری پرشور جشنواره در کتابخانه ها با هدف آشنایی مردم با زندگی و سیره امام رضا(ع) شد.
مهریز 12 باب کتابخانه عمومی با 140 هزار نسخه کتاب دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید