دومین عرضه اولیه امسال فرابورس هفته آینده انجام می‌شود


دومین عرضه اولیه امسال فرابورس هفته آینده انجام می‌شود

با عرضه 10 درصد سهام شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در روز یکشنبه آینده، ازدومین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران رونمایی می‌شود.

دومین عرضه اولیه امسال فرابورس هفته آینده انجام می‌شود

به نقل از تسنیم، تعداد 40 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با نماد معاملاتی "دکپسول" در روز یک‌شنبه(5 خرداد) به عنوان دومین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران روی میز فروش خواهد رفت.

این عرضه اولیه در محدوده قیمتی 560 تا 570 تومانی برای هر سهم این شرکت و با سهمیه 200 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی انجام خواهد شد.

متعهد خرید سهام شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران هم در این عرضه اولیه، شرکت سرمایه‌گذاری هامون شمال و کارگزاری صبا تامین با سقف تعهد خرید برای هر یک از این شرکت‌ها 25 درصد سهام قابل عرضه و در مجموع 50 درصد، در بازار دوم فرابورس ایران می‌باشد.

موضوع فعالیت این شرکت نیز عبارت است از تولید و توزیع انواع پوکه‌های کپسول دارویی، واردات و صادرات مواد اولیه دارویی و لوازم و تجهیزات پزشکی و کلیه امور بازرگانی در داخل و خارج و بر اساس مقررات و روابط تجاری بین‌الملل و هر نوع فعالیتی که با موضوع شرکت مرتبط باشد.

این گزارش می‌افزاید: تا کنون تعداد دو میلیارد سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با نماد معاملاتی "تاصیکو" در روز نهم اردیبهشت به عنوان نخستین عرضه اولیه امسال بورس اوراق بهادار روی میز فروش رفته که در این عرضه اولیه هر سهم این شرکت 220 تومان کشف قیمت شده است.

این در حالی است که امروز(31 اردیبهشت) نیز تعداد 52 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد با نماد معاملاتی "زشریف" به عنوان نخستین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران روی میز فروش رفته است.

نخستین عرضه اولیه امسال فرابورس فردا انجام می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید