آرمان های انقلاب در بیانیه گام دوم ارائه شده است


آرمان های انقلاب در بیانیه گام دوم ارائه شده است

حجت الاسلام نوفرستی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در سه محور، آرمان های انقلاب، عمل به آرمان ها و مجاهدت ها در دفاع مقدس تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی»، شامگاه (31 اردیبهشت)، در مراسم ۳۰ شب با قرآن در شهرستان خوسف، اظهار داشت: دشمنی صهیونیست با ایران بر کسی پوشیده نبوده و هم اکنون آل سعود نوکر آنهاست.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند در شب های قدر؛ فرصتی برای توبه برای ما قرار داده است، افزود: باید قدر رمضان و فرصت های آن را دانست و از این فرصت ها نهایت استفاده را کرد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به موقعیت ها و پیشرفت های جهان امروز نسبت به چهل سال قبل، گفت: در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، تعداد زیادی از یاران امام (ره) شهید شدند و امام خمینی (ره)؛ پیامبرگونه، راه نهضت را ادامه داد تا اینکه در سال ۵۷ یک انقلاب بزرگ و شجره طیبه رقم خورد و امروز بعد از چهل سال، ایران با اقتدار روی پای خود ایستاده است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در سه محور آرمان هایی که برای آن انقلاب کردیم؛ عمل به آرمان ها و مجاهدت در دفاع مقدس تدوین شده و هم اکنون به برکت انقلاب؛ بلوک شرق درهم شکسته شده و امروز به تعبیر رهبری زوال و صدای شکسته شدن بلوک غرب به گوش می رسد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما برای زمینه سازی انقلاب حضرت مهدی(عج)، انقلاب کردیم؛ گفت: نهضت امام خمینی(ره) پنج مرحله را دنبال می کند که دو مرحله انقلاب و ثبات نظام صورت گرفته و سه مرحله دیگر شامل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و حکومت جهان باید تا حاکمیت امام عصر(عج) دنبال شود.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: سه محور دولت اسلامی، جامعه اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) قطعی و شدنی است؛ و امیدواریم مومنان و مستضعفان وارث زمین باشند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی