نماینده بوشهر: چرا کسی ناله جانسوز کارگران اخراج شده پارس جنوبی را نمی‌شنود؟


نماینده بوشهر: چرا کسی ناله جانسوز کارگران اخراج شده پارس جنوبی را نمی‌شنود؟

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: نمی‌دانم چرا کسی به فقر و بیکاری مردم بوشهر توجهی نمی‌کند؟

به گزارش ایسنا، عبدالحمید خدری در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس خطاب به رییس‌جمهور متذکر شد: مردم استان بوشهر همچنان با مصائب خود تنها هستند. با دردهای پرشمار و زخم‌های کهنه خود تنها هستند. نان در خون خود می‌زنند اما ایستاده‌اند. ما به ایستادگی شهره‌ایم و نخلهای بی‌سر، گواه ماست.

وی ادامه داد: برای التیام زخم‌های بر جا مانده کار از دستور و پیچ و خم‌های اداری گذشته است. سینه سوخته می‌خواهد و همت مردانه از جانب دولتمردان. بوشهر را دریابید که کمی نمانده که امواج فقر او را در خود بکِشد. نمی‌دانم چرا کسی ناله جانسوز کارگران اخراج شده پارس جنوبی را نمی‌شنود یا چرا آمار بیکاری استان بوشهر تن کسی را نمی‌لرزاند یا چرا پارس جنوبی جولانگاه مدیران و نیروهای غیربومی شده است؟ نمی‌دانم چرا پایتخت انرژی ایران گرفتار بی‌وجدانی‌ها و تبعیض‌های ناروا نسبت به مردمان سختکوش و رنج دیده‌اش شده است؟ کجایند وجدان‌های بیدار و مدعی عدالت؟ چرا جزیره خارک تاسف و غیرت دولتمردان را برای حل مشکلات مردم این جزیره بر نمی‌تابد و با وجود دستور رییس‌جمهور و وزیر کشور با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند؟

نماینده مردم بوشهر در مجلس ادامه داد: نمی‌دانم چرا کسی به فقر و بیکاری مردم بوشهر توجهی نمی‌کند؟ نمی‌دانم چرا در کنار دریا تشنه لب مانده‌ایم؟. ما که چیزی بیش از حقمان نمی‌خواهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم