بارسلونا حتی در صورت جذب گریزمان، به دنبال خرید یک مهاجم نوک ذخیره برای سوارز خواهد بود


بارسلونا حتی در صورت جذب گریزمان، به دنبال خرید یک مهاجم نوک ذخیره برای سوارز خواهد بود

گریزمان اگرچه می تواند مهاجم نوک هم باشد اما باشگاه اعتقاد دارد سوارز یک ذخیره تخصصی...

طرفداری - این احتمال وجود دارد که بارسا در این تابستان دو بازیکن در خط حمله به خدمت بگیرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، برنامه ریزی بارسا برای فصل آینده ادامه دارد و یک گزینه در روزهای اخیر قوت بیشتری گرفته است. به جز اهداف واضحی چون آنتوان گریزمان، ماتیاس ده لیخت و یک دفاع چپ باکیفیت و باتجربه، مدیران باشگاه حالا به طور جدی به خرید یک مهاجم نوک ذخیره فکر می‌کنند. خرید این مهاجم ربطی به گریزمان ندارد و یک مسئله کاملا مجزاست اگرچه ستاره فرانسوی هم می‌تواند نقش یک مهاجم را ایفا کند و در گلزنی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. با توجه به وضعیت نامطلوب کوتینیو در بارسا و احتمال جدایی او از تیم، والورده مایل است گزینه‌های بیشتری در خط حمله در اختیار داشته باشد.

ذخیره سوارز در فصول اخیر همواره یک معضل برای بارسلونا بوده است. با جدایی پاکو آلکاسر، این نقش به مونیر الحدادی سپرده شد ولی او تصمیم گرفت به سویا برود. سپس باشگاه مهاجم باتجربه‌ای چون پرینس بواتنگ را به خدمت گرفت که عملا هیچ استفاده‌ای از او نشد. نتیجه اینکه باز هم وقتی سوارز در میدان نیست، مسی نقش یک شماره 9 کاذب را بازی می‌کند. تاکتیکی که در فینال کوپا دل ری هم اتخاذ خواهد شد چون چاره دیگری نیست.

بارسا خیلی خوب می‌داند برای خرید ده لیخت و گریزمان باید هزینه نسبتا زیادی پرداخت کند و علاوه بر آن، 75 میلیون یورو هم بابت دی یونگ هزینه کرده است. با این حال اعتقاد دارد شاید با در نظر گرفتن فروش‌های احتمالی، منابع مالی لازم برای خرید یک شماره 9 خوب برای استراحت دادن به سوارز در دسترس باشد. گزینه بارسا برای این نقش مطمئنا گران نخواهد بود اما نه در حد و اندازه‌های بواتنگ. بارسا گزینه‌هایی را مد نظر دارد ولی عجله‌ای برای تصمیم گیری در این رابطه ندارد. بارسا پیشتر از خرید لوکا یوویچ کنار کشیده است. مهاجمانی چون رودریگو و لاکازت کیفیت خوبی دارند ولی فعلا اولویت با دیگر پست ها است.

بارسا درس بسیار خوبی از اتفاقات مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای امسال گرفته است. جایی که اهمیت داشتن یک ذخیره خوب در پست مهاجم نوک به وضوح پدیدار شد. دیووک اوریگی در غیاب فیرمینوی مصدوم به داد لیورپول رسید و یکی از دلایل صعود این تیم مقابل بارسا بود و از سوی دیگر فرناندو یورنته در غیاب هری کین گل‌های سرنوشت سازی زد تا تاتنهام به فینال راه پیدا کند. بنابراین بارسا داشتن یک ذخیره قابل اتکا را ضروری می‌داند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان