اجرای طرح «8 مسجد، 8 شب آسمانی» در اراک/توزیع 1200 سبد کالا بین محرومین اراک


اجرای طرح «8 مسجد، 8 شب آسمانی» در اراک/توزیع 1200 سبد کالا بین محرومین اراک

مدیر نمایندگی آستان قدس در استان مرکزی گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، طرح فرهنگی، خدماتی «8 مسجد، 8 شب آسمانی» توسط تعدادی از نهادها و ادارات کلانشهر اراک ، با مشارکت خادمیاران رضوی در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بخشی مدیر نمایندگی آستان قدس در استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی و خدماتی با وحدت و همراهی تعدادی از ادارات و شهرداری اراک و با حضور خادمیاران این دفتر نمایندگی در حال برگزاری است.

بخشی، به اجرای طرح فرهنگی، خدماتی «۸ مسجد، ۸ شب آسمانی» در اراک اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی در قالب این طرح فرهنگی، خدماتی ضمن مشارکت در برپایی سفره ساده افطاری و برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای محصولات متبرک رضوی فضای امام رضایی را در شب‌های ماه مبارک رمضان برای مردم روزه‌دار ایجاد می‌کنند.

مدیر نمایندگی آستان قدس در استان مرکزی گفت: طرح ویزیت رایگان نیازمندان روزه‌دار شهرستان اراک توسط کانون خادمیاری سلامت این دفتر نمایندگی در روزهای فعالیت فرهنگی خدماتی «هشت مسجد ،هشت شب آسمانی» دو ساعت مانده به اذان مغرب) در مساجد مناطق محروم شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اهدای لوح یادبود به همراه تبرکی به روزه اولی‌ها ازجمله اقدامات در این طرح است.

بخشی، همچنین از اجرای طرح «نذر مهربانی» با اطعام رضوی خبر داد و گفت: در قالب این طرح خدماتی تاکنون بیش از ۱۵۰۰ پرس غذای گرم توسط کانون‌های خادمیاری، میان خانواده‌های محروم شهری و روستایی توزیع‌شده است و تا پایان ماه مبارک بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق محروم روستایی و شهری بر سفره‌ی افطار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

۱۲۰۰ سبد کالا بین محرومین شهرستان اراک توزیع می‌شود

مدیر نمایندگی آستان قدس در استان مرکزی گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با مشارکت کانون‌های خادمیاری محلی و همکاری مجموعه‌ی خیریه نسیم مهربانی۱۲۰۰ سبد کالا میان محرومین شهرستان اراک توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: از آنجاکه از ابتدای سال تمرکز اعتبارات آستان قدس رضوی بر استان‌های مرزی متمرکز شد و به‌حق هم بود ، امکان تهیه‌ی اقلام سبد کالا با کمک خیران خود کانون‌های خادم یاری و مشارکت خیریه‌ها فراهم شد و کمک‌های متبرک آستان قدس تاکنون تحویل استان نشده که در اختیار شهرستان‌های استان قرار گیرد.

مدیر نمایندگی آستان قدس در استان مرکزی از همراهی با مسئولین شهری و استانی در عیادت رمضانی از خانواده شهدا و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: در این بازدیدها هشت نفر از افرادی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند توسط کانون‌های خادمیاری شناسایی و نسبت به اعزام این عزیزان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید