درخواست از راننده اوبر برای ساکت شدن حق طبیعی شما است!


درخواست از راننده اوبر برای ساکت شدن حق طبیعی شما است!

اوبر سه ویژگی‌ جدید برای Uber Black و Uber Black SUV ارائه کرد. با فعال‌سازی آن‌ها پیش از سفر می‌توانید از راننده اوبر برای ساکت ماندن در طول مسیر یا تغییر دمای خودرو باب میل شما، درخواست کنید. اوبر به تازگی یک سری ویژگی جدید برای Uber Black و Uber Black SUV منتشر کرده است.... نوشته درخواست از راننده اوبر برای ساکت شدن حق طبیعی شما است! اولین...

اوبر سه ویژگی‌ جدید برای Uber Black و Uber Black SUV ارائه کرد. با فعال‌سازی آن‌ها پیش از سفر می‌توانید از راننده اوبر برای ساکت ماندن در طول مسیر یا تغییر دمای خودرو باب میل شما، درخواست کنید.

اوبر به تازگی یک سری ویژگی جدید برای Uber Black و Uber Black SUV منتشر کرده است. به لطف آن‌ها خواهید توانست یک سفر درون یا برون شهری کاملا سفارشی‌سازی شده داشته باشید! به عنوان نمونه‌ای از قابلیت‌های جدید می‌توان به حالت سکوت (Quiet Mode) و امکان کنترل دما (Temperature Control) اشاره کرد. این سری ویژگی‌های جدید شامل مشخص کردن چگونگی رفتار راننده اوبر کاملا از طریق اپلیکیشن موبایل در دسترس خواهند بود.

کمی از Uber Black و Uber Black SUV بدانید

آن‌ها را می‌توان گزینه‌های اختیاری سطح بالا دانست که در اختیار مسافران قرار دارند. در صورت استفاده از این گزینه‌ها، راننده‌هایی حرفه‌ای‌تر با خودروهایی لوکس‌تر مسئول جابه‌جایی شما خواهند شد. در نتیجه، تجربه‌ سفر درون یا برون شهری شما در مقایسه با زمان استفاده از Uber X و Uber Pool به مراتب متفاوت‌تر و لوکس‌تر خواهد بود! همانطور که پیش‌بینی کرده‌اید، استفاده از Uber Black و Uber Black SUV منوط به پرداخت هزینه‌های بیشتر است.

سفرهای درون شهری لوکس، همان چیزی است که اوبر مبتنی بر آن خلق شد. به عبارتی فلسفه ابتدایی اوبر، فراهم کردن امکان جابه‌جایی درون شهری از طریق اپلیکیشن موبایل به شیوه‌ای کاملا لوکس بود. با این حال، امروز کاربران با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حالت‌های Uber X و Uber Pool را بیشتر ترجیح می‌دهند. اوبر از طریق افزایش قابلیت‌های Uber Black در تلاش است مسافران را بیشتر به صرف هزینه بالاتر برای دریافت سرویس‌های ویژه‌ تشویق کند.

نحوه استفاده از گزینه‌های جدید برای کنترل راننده اوبر

ویژگی‌های جدید شامل قابلیت مشخص کردن نحوه رفتار راننده اوبر تحت منوی Ride Preferences در اختیار مسافر قرار می‌گیرند. این گزینه‌ها را پیش از ثبت درخواست خودرو در Uber Black یا Uber Black SUV مشخص خواهید کرد. بعد از ثبت درخواست ارسال اتومبیل، امکان تغییر دادن گزینه‌ها وجود نخواهد داشت. سه گزینه جدید Quiet Mode ،Temperature Control و Help With Luggage به شمار می‌روند.

حالت سکوت یا Quiet Mode به این معنی است که راننده اوبر می‌بایست از ابتدا تا انتهای مسیر ساکت بماند. کنترل دما یا Temperature Control به شما اجازه می‌دهد قادر به درخواست از راننده اوبر برای گرم یا سرد کردن دمای خودرو باشید. در واقع در زمان استفاده از این گزینه، راننده موظف است دمای داخل اتومبیل را طبق خواست شما تغییر بدهد.

کاربرد حالت کمک به وسایل یا Help With Luggage نیز به خوبی از روی نامش مشخص است! در این حالت، راننده باید به شما در جابه‌جایی وسایلتان کمک کند. اطلاع از این موضوع همچنین به راننده اوبر کمک می‌کند بهتر مکانی برای پارک کردن خود به منظور راحت شدن جابه‌جایی اسباب و اثاثیه پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا