14دستگاه میوه خشک کن به مددجویان جویای کار قزوین واگذار شد


14دستگاه میوه خشک کن به مددجویان جویای کار قزوین واگذار شد

قزوین - ایرنا - رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 دستگاه میوه خشک کن برای اشتغال مددجویان جویای کار و زنان سرپرست خانوار تحویل شده است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید در گام نخست 20 دستگاه به جامعه هدف تحویل شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی روز سه شنبه در بازدید از 2 خانواده مددجوی تحت حمایت که در قالب طرح مفتاح الجنه برگزار شد، بیان کرد:دستگاه های تحویلی به مددجویان از نوع سه طبقه بوده و از کارآیی مطلوب و مفیدی برخوردار است.
این مسئول گفت: در کنار تحویل این دستگاه ها، بستر لازم برای خرید و فروش محصولات مددجویان فراهم شده تا بتوانند در فرایندی شایسته به درآمدزایی بپردازند.
وی یادآورشد: مددجویان فاقد مهارت می توانند با آموزش های فنی و حرفه ای، برای اشتغالزایی آماده شده و از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شوند.
رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از محوری ترین خدماتی که در کمیته امداد امام (ره) دنبال می شود، ایجاد اشتغال برای نیازمندان است.
کشاورز ادامه داد: تا زمانی که موضوع اشتغال و درآمدزایی این خانواده ها حل نشود، رفع فقر در آن خانواده با مشکلات اساسی رو به رو خواهد بود.
رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین اضافه کرد:هر مددجوی توانمندی که برای عملی کردن هنر و حرفه خود برنامه شایسته و منطقی داشته باشد مورد حمایت قرار گرفته و امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه برای وی فراهم می شود.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی