معرفی و دانلود بازی استراتژیک Dino Wars


مجله آنلاین موبنا – داستان این بازی استراتژیک روایتگر دنیایی می باشد که انسان ها بایستی با استفاده از تجهیزات و تسلیحات مختلف از خودشان در برابر حمله ی دایناسورها محافظت نمایند. Dino Wars در ابتدا که بازی را شروع می کنید یک ویدئو برای شما نمایش داده می شود که در آن گروهی از متجاوزین در حال حمله به شما هستند و پس از مدتی مجبور به عقب نشینی می...

مجله آنلاین موبنا – داستان این بازی استراتژیک روایتگر دنیایی می باشد که انسان ها بایستی با استفاده از تجهیزات و تسلیحات مختلف از خودشان در برابر حمله ی دایناسورها محافظت نمایند.

معرفی و دانلود بازی استراتژیک Dino WarsDino Wars

در ابتدا که بازی را شروع می کنید یک ویدئو برای شما نمایش داده می شود که در آن گروهی از متجاوزین در حال حمله به شما هستند و پس از مدتی مجبور به عقب نشینی می گردند. پس از تماشای ویدئو مذکور ، بخش آموزشی بازی برای شما شروع می شود که در آن برای شما نحوه ی ساخت ساز کردن و کلیات بازی نمایش داده می شود. همانند بسیاری از بازی های این سبک بایستی در ابتدا به ساخت و ساز بپردازید و اولویت بندی ساخت و سازی های خود را رعایت نمایید ، البته اگر ندانید که کدام موارد را بایستی در ابتدا بسازید جای نگرانی ندارد و مراحل بازی به گونه ای هستند که به شما می گوید که در ابتدا بایستی چه کار را انجام بدهید تا در نهایت بتوانید یک پایگاه قوی و مستحکم را بسازید.

معرفی و دانلود بازی استراتژیک Dino WarsDino Wars

یکی از امرو مهمی که بایستی در این بازی رعایت نمایید ، استفاده ی درست از ارتش و منابعتان می باشد و بایستی در نظر داسته باشید برای بدست آوردن منابع بایستی به موجودات وحشی که در بازی وجود دارند حمله نمایید ، همچنین با استفاده از نقشه کلی بازی می توانید پایگاه سایر بازیکنان را نیز پیدا کنید و منابع آن ها را غارت نمایید. هر چقدر که سطح شما در بازی بالاتر رود به مراتب با دشمنان سرسخت تر و قوی تری مواجه خواهید شد که به ارتش قوی تری برای مبارزه با آن ها نیاز دارید همچنین یکی از مزایای داشتن یک ارتش قوی ، ذفاع در مقابل حمله ی سایز بازیکنان و کمتر از دست دادن منابع می باشد.

تصاویر بازی Dino Wars :

دانلود بازی Dino Wars :

معرفی و دانلود بازی استراتژیک Dino Wars

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...