برپایی ضیافت افطار 2 هزار نفری در بافران


برپایی ضیافت افطار 2 هزار نفری در بافران

کانون خبرنگاران نبأ ــ عضو هیئت مدیره بنیاد خیریه بقیة‌الله بافران از برپایی ضیافت افطار 2 هزار نفری در این شهر خبر داد.

برپایی ضیافت افطار 2 هزار نفری در بافران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛، جابر فخرایی با اعلام این خبر گفت: همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم ضیافت افطار و همایش محفل معنوی همراه با جلسه پرسش و پاسخ به منظور تقویت بنیه دینی جوانان و نوجوانان و آشنا کردن آنان با مسائل اعتقادی و پاسخ‌گویی به شبهات دینی در بنیاد خیریه بقیة‌الله بافران با حضور 550 نفر از خواهران برگزار شد.

به گفته وی، این مراسم با حضور روحانیون مستقر در شهر بافران صورت گرفت که تعداد 650 پرس غذا در بین فقرا، سالمندان و نیازمندان توزیع شد.

عضو هیئت مدیره بنیاد خیریه بقیة‌الله بافران در ادامه از برگزاری افطاری 400 نفر از برادران در شب بیست و یکم مصادف با لیالی قدر خبر داد و افزود: 800 پرس در شب شهادت امام علی(ع) نیز بین فقرا و نیازمندان شهر توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام بهزاد حبیبی، کارشناس حوزه و دانشگاه در جلسه پرسش و پاسخ گفت: جذب نسل جوان به‌سوی باورها و اعتقادات دینی و ملی، آگاه‌سازی آنان از اصول دین و شرح آثار مثبت آن، پاسخ به شبهات دینی و مسائل شرعی از پیامدهای مثبت این ماه مبارک است که موجب شکست دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می‌شود.

حمیدرضا پوربافرانی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!