آمادگی کامل مناطق سیل‌زده برای برگزاری امتحانات‌نهایی دانش‌آموزان


آمادگی کامل مناطق سیل‌زده برای برگزاری امتحانات‌نهایی دانش‌آموزان

معاون آموزش متوسطه گفت: با تمهیدات اندیشیده شده دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده از نظر ملزومات امتحانی آمادگی کامل دارند.

آمادگی کامل مناطق سیل‌زده برای برگزاری امتحانات‌نهایی دانش‌آموزانعلیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آموزشی دانش آموزان مناطق سیل زده اظهار کرد: با توجه به شدت بالای سیل در سه استان گلستان،‌ لرستان و خوزستان تمهیداتی ویژه از سوی آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت آموزشی دانش آموزان این استان‌ها در نظر گرفته شد و سه نماینده به طور خاص برای رسیدگی به اوضاع تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تمهیدات اندیشیده شده وضعیت آموزشی در کمترین زمان ممکن به وضعیت عادی برگشت گفت: برای دانش آموزان پایه دوازدهم که دغدغه امتحانات نهایی را داشتند، کلاس‌هایی ویژه‌ برای آمادگی آنها به منظور شرکت در امتحانات نهایی در نظر گرفته شد.

کمرئی تصریح کرد: علاوه بر تهمیدات ذکر شده، برای اعمال نمرات آنها هم تمهیداتی اندیشیده شده است تا دانش آموزان مناطق سیل زده کمترین دغدغه را نسبت به شرایط آموزشی نداشته باشند.

معاون آموزش متوسطه در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی ملزومات برای برگزاری امتحانات اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی از نظر کمبود ملزومات و تجهیزات نداریم، دانش آموزان مناطق سیل زده می‌توانند بدون هیچ مشکلی امتحانات خود را مانند سایر دانش آموزان برگزار کنند.

وی اظهار کرد: در صورتی که مبحثی از کتاب‌های درسی باقی مانده باشد این مباحث در سال تحصیلی آینده برای دانش آموزان تبیین خواهد شد و آنها نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

کمرئی درباره تغییر زمان کنکور و درخواست‌‌های متعدد داوطلبان بیان کرد: این موضوع از حیطه اختیارات آموزش و پرورش خارج است و در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند.

انتهای پیام/

توضیحات کمرئی درباره برگزاری امتحانات‌نهایی مناطق سیل‌زده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید