وعده پرسپولیسی ها برای حفظ بشار رسن و سایرین !


مجموع مطالبات جاری بازیکنان خارجی پرسپولیس نزدیک به 200 هزار یورو است که ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده بخش عمده‌ای از این مبلغ را تا 10 روز آینده به رسن، رادو و بودیمیر پرداخت خواهد کرد. نوشته وعده پرسپولیسی ها برای حفظ بشار رسن و سایرین ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وعده پرسپولیسی ها برای حفظ بشار رسن و سایرین !

وعده‌ پرداخت پرسپولیس به خارجی‌ها: ۱۰روز دیگر
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۷:۰۷
وعده پرسپولیسی ها برای حفظ بشار رسن و سایرین !

مجموع مطالبات جاری بازیکنان خارجی پرسپولیس نزدیک به ۲۰۰ هزار یورو است که ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده بخش عمده‌ای از این مبلغ را تا ۱۰ روز آینده به رسن، رادو و بودیمیر پرداخت خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی‌اش قول داد که آنها به زودی بخش قابل توجهی از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد. بشار رسن، ماریو بودیمیر و بوژیدار رادوشویچ سه بازیکن خارجی پرسپولیس در لیگ هجدهم بودند که با این تیم به قهرمانی هم رسیدند اما از وضعیت مالی خود در این تیم راضی نیستند و حتی شنیدیم که احتمال دارد به همین دلیل تهران را ترک کنند.

حال آنکه مدیران باشگاه پرسپولیس فعلا آنها را با وعده نگه داشته‌اند. همین دیروز بود که به مدیر برنامه‌های رسن و بودیمیر اعلام کردند بخشی از مطالبات آنها را تا پایان هفته آینده پرداخت می‌کنند اما باید ببینیم آیا این بار خوش‌قولی خواهند کرد؟

مجموع مطالبات جاری بازیکنان خارجی پرسپولیس نزدیک به ۲۰۰ هزار یورو است که ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده بخش عمده‌ای از این مبلغ را تا ۱۰ روز آینده به رسن، رادو و بودیمیر پرداخت خواهد کرد. جالب اینکه او دلخوری خارجی‌ها را نادیده گرفته و گفته بود:

رسن و بودیمیر طلب کوچکی دارند که با تهیه ارز، آن را پرداخت و قرارداد بشار رسن را تمدید می‌کنیم.

ایران ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان