بیشترین علت مراجعه به اورژانس اجتماعی بجنورد چیست؟


بیشترین علت مراجعه به اورژانس اجتماعی بجنورد چیست؟

مسئول اورژانس اجتماعی بجنورد گفت: بیشترین علت مراجعه به اورژانس اجتماعی در سال جاری اختلافات خانوادگی بوده است.

راحله فرخنده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تا کنون نیز خانم‌هایی بوده اند که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و به اورژانس اجتماعی مراجعه کرده اند که وضعیت شأن در حال پیگیری است.

به گفته وی، وضعیت افرادی که به اورژانس اجتماعی مراجعه می‌کنند تا دو سال توسط مددکاران پیگیری می‌شود و بعد از آن نیز اگر با مشکلی مواجه شوند می‌توانند مراجعه کنند و از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنند.

فرخنده با اشاره به اینکه خودکشی، عامل یکی از بالاترین آمار مراجعه به اورژانس اجتماعی در سال گذشته بوده است، افزود: بیشترین آمار اقدام کنندگان به خودکشی از سوی خانم‌ها بوده است و گروه سنی ۱۶ تا ۲۳ سال بیشترین رده سنی بوده که اقدام به خودکشی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه آمار ارائه شده در رابطه با افرادی است که اقدام به خودکشی کرده‌اند، اضافه کرد: متأسفانه آمار نتیجه خودکشی و اینکه چه تعداد منجر به فوت شدند به اورژانس اجتماعی ارائه نمی‌شود و تنها از آمار اقدام به خود کشی مطلع هستیم.

مسئول اورژانس اجتماعی بجنورد در رابطه با آمار نزاع‌ها در استان، بیان کرد: در سال ۹۷ آمار نزاع نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است.

فرخنده در رابطه با زنانی که مورد ضرب و شتم توسط آقایان قرار گرفتند، تصریح کرد: آمار زنانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ کاهش داشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی