پیشنهاد جذاب برای مهدی قائدی ؛ پدیده استقلال لژیونر می شود؟!


مهاجم جوان آبی پوشان پایتخت با پیشنهاد یک باشگاه کویتی مواجه شده است. نوشته پیشنهاد جذاب برای مهدی قائدی ؛ پدیده استقلال لژیونر می شود؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشنهاد جذاب برای مهدی قائدی ؛ پدیده استقلال لژیونر می شود؟!

باشگاه کویتی با رقم ۲۰۰ هزار دلار به دنبال جذب قائدی است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۴۵
پیشنهاد جذاب برای مهدی قائدی ؛ پدیده استقلال لژیونر می شود؟!

مهاجم جوان آبی پوشان پایتخت با پیشنهاد یک باشگاه کویتی مواجه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد که استقلال بازهم در فصل نقل و انتقالات تابستانی شاهد از دست دادن چند بازیکن خود خواهد بود. آبی پوشان در گام نخست اللهیار صیامنش پدیده خود را در فصل قبل از دست دادند و این بازیکن جوان و با استعداد که از نگاه شفر ۱۰ میلیون یورو ارزش خواهد داشت راهی لیگ ترکیه می شود تا پیراهن فنرباغچه را بر تن کند. قائدی یکی دیگر از بازیکنان با استعداد استقلال است که با فرهاد مجیدی و در روزهای پایانی حضور شفر احیا شد و توانست بهترین بازی های خود با پیراهن تیم آبی پوش را به نمایش گذارد.

این بازیکن جوان و با استعداد و البته جنجالی هم پیشنهاد خارجی دارد. یک تیم کویتی که هنوز نامش فاش نشده است به دنبال جذب قائدی است.

ظاهرا این باشگاه کویتی با رقم ۲۰۰ هزار دلار به دنبال جذب قائدی است، اما تا این لحظه این پیشنهاد به دست مسئولان باشگاه استقلال نرسیده است.

به نظر می رسد در صورت پیشنهاد این باشگاه کویتی، مدیر برنامه های قائدی از باشگاه کویتی درخواست کند تا در این باره نامه رسمی به باشگاه استقلال بزند تا نظر نهایی مدیران آبی پوش مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش