هواوی پی 30 پرو و پی 30 لایت به بازار ایران می‌‌آیند


هواوی پی 30 پرو و پی 30 لایت به بازار ایران می‌‌آیند

شب گذشته، هواوی با برگزاری مراسمی اعلام کرد که دو گوشی پی 30 لایت و پی 30 پرو را در بازار ایران عرضه خواهد کرد.

هواوی شب گذشته طی مراسمی که در هتل استقلال برگزار کرد، از عرضه دو گوشی‌هوشمند جدید پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ لایت در ایران خبر داد. پی ۳۰ پرو جدیدترین پرچمدار این شرکت چینی است که با نوآوری‌ها و قابلییت‌هایی خلاقانه راهی بازار شده است.

بابک فیاض، قائم مقام هواوی با ارائه‌ی گزارشی در رابطه با عملکرد این شرکت چینی در بازار گوشی‌های هوشمند، از عرضه‌ی بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند طی سال ۲۰۱۸ توسط این شرکت خبر داد.

هواوی پی 30 پرو و پی 30 لایت به بازار ایران می‌‌آیند

در بخش دیگری از مراسم، امین ناهید، مدیر روابط عمومی و بازاریابی هواوی به ارائه‌ی اطلاعات فنی در رابطه با پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ لایت به عنوان دو محصول جدید پرداخت. ناهید با اشاره به فناوری‌ها و قابلیت‌های خلاقانه به‌کاررفته در پی ۳۰ پرو به این نکته اشاره کرد که این گوشی‌ هوشمند به‌راحتی رقبای خود در بازار را به چالش کشیده و می‌تواند سربلند از هر آزمایشی خارج شود. وی با اشاره به دستاوردهای هواوی در زمینه‌ی طراحی دوربین، پی ۳۰ پرو را یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند خواند که وارد بازار کشور می‌شود.

پیش‌فروش پی ۳۰ لایت به عنوان برادر ارزان‌تر و عضو میان‌رده‌ی خانواده‌ی سری پی ۳۰، از امروز با قیمت ۳ میلیون تومان آغاز شده است. البته هواوی اطلاعاتی را در رابطه با زمان عرضه و قیمت دقیق عرضه‌ی پی ۳۰ پرو به بازار ایران ارائه نکرد، حال آنکه قیمت تقریبی این محصول در بازار ایران ۸۰۰ دلار عنوان شد.

با وجود اخباری که امروز در رابطه با تحریم هواوی توسط شرکت‌های آمریکایی منتشر شد، باید دید که آیا هواوی می‌تواند به اهدف مورد انتظار خود را در بازار گوشی‌های هوشمند دست یابد یا خیر. نظر شما در مورد گوشی‌های جدید پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ لایت هواوی چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی