هشدار به سایت های شایعه پرداز قیمت ها، برخورد جدی است


هشدار به سایت های شایعه پرداز قیمت ها، برخورد جدی است

تهران- ایرنا- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت مسکن و اجاره بهای آن روند منطقی را طی نمی کند لذا با صاحبان سایت هایی که قیمت های کاذب و شایعه در جامعه منتشر می کنند، به جدیت مقابله شود.

بهروز نعمتی در بیست و چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار کرد: در جلسه امروز مساله مسکن و افزایش اجاره بررسی و قرار شد تا اطلاع رسانی واحدی در این باره صورت بگیرد و با صاحبان سایت هایی که قیمت های کاذب را برای ایجاد شایعه در جامعه منتشر می کنند، به جدیت مقابله شود.
وی با اشاره به نوسانات قیمت خرما، گفت: قیمت خرما کاهش یافته و به 27 هزار تومان رسیده که البته این عدد منطقی نیست اما این رقم روند کاهشی داشته است.

**نوسانات بازار
وی افزود: یکسری نوساناتی را در بازار شاهد بودیم که واقعی نبودند. با توجه به التهاب بازار، ستاد واقعیت ها را به جامعه ارائه می کند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: خوشبختانه ستاد کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و با همه بازار و تولید کنندگان در ارتباط است تا واقعیت ها را به خوبی برای مردم انعکاس دهد.
وی با اشاره به قیمت برنج، عنوان کرد: قیمت برنج در فضای مجازی به صورت تصنعی با بهای 25 هزار تومان شایعه می شود که واقعی نیست‌؛ البته من قیمت 21 هزار تومان را شنیده‌ام.
وی درباره حقوق کارکنان دولت، گفت: روز گذشته در هیات رئیسه مجلس جلسه داشتیم و افزایش 400 هزار تومان حقوق کارمندان عدد ثابتی است که به حقوق همه کارکنان اضافه می‌شود؛ اما برای کارگران بستگی به توافق شورای عالی کار و کارگران دارد.
وی ادامه داد: همچنین موضوع افزایش یک تا 10 درصدی هم قرار شد مورد بررسی قرار بگیرد.
وی در پایان گفت: از مردم می خواهیم تا به هر رسانه‌ای اعتماد نکنند و تنها اخبار رسانه‌های معتبر و سایت‌های دولتی، اصناف و امور صنفی را مد نظر قرار دهند.
نعمتی گفت: جلسات ستاد به صورت منظم هفته یکبار تشکیل می‌شود، اما کار گروه‌ ها در هفته چند روز جلسه دارند و موضوعات را بررسی می کنند.
وی در پایان افزود: ما باید به سمت و سویی برویم تا اخبار از سوی سازمان هایی که دارای شناسنامه هستند، رصد شوند.
شبس**سیام**1744** 1917

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی