نباید فضای استان پیش از موعد انتخاباتی شود


نباید فضای استان پیش از موعد  انتخاباتی شود

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به علاقه وگرایش مردم استان به مسائل سیاسی و اخبار روز، از رسانه‌ها و روابط عمومی ها خواست که پیش از موعد مقرر، فضای استان را انتخاباتی نکنند.

به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز دوشنبه در شورای روابط عمومی های ادارات استان با اشاره به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید از حد و مرزهای قانون عبور کرد و فضای استان را پیش از موعد به سمت انتخاباتی شدن پیش برد.
نظری ادامه داد: دولت از ابتدا تاکنون به فضای باز فرهنگی، خبری و انتقاد منصفانه معتقد بوده ولی این دلیل نمی‌شود که برخی رسانه‌ها بی رحمانه دولت را تخریب کنند.
وی افزود: باید فضای آرام و با نشاط در استان ایجاد شود و از دامن زدن به مسائل قومیتی پرهیز شود زیرا به لحاظ امنیتی برای کشور خوب نیست و برای استان واپسگرایی محسوب می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: برخی رسانه‌ها به طایفه گرایی و قومیت گرایی به شدت دامن می‌زنند در حالی به لحاظ فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به نفع استان نیست.
نظری با گریزی به وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ادارات و نهادها باید پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند و خدمات انجام شده را به مردم در حوزه های مختلف اطلاع رسانی کنند.
وی با گلایه از عملکرد برخی روابط عمومی ها افزود: برخی روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی حتی در مقابل سیاه نمایی ‌ها سکوت می‌کنند.
9929/1662

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟