تسریع در بازسازی پل فلزی و کنارگذر لوشان


تسریع در بازسازی پل فلزی و کنارگذر لوشان

رشت - ایرنا - پس از بازدید میدانی استاندار گیلان از لوشان و آسیب وارد شده در جریان سیل فروردین ماه سال جاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از پل فلزی و کنارگذر این شهر بازدید و بر ضرورت تسریع در بازسازی پل تأکید کرد.

به گزارش ایرنا پس از بازدید میدانی مصطفی سالاری استاندار گیلان از شهر لوشان و آسیب وارد شده در جریان سیل فروردین ماه سال جاری، علی اوسط اکبری مقدم عصر دوشنبه با همراهی فرماندار شهرستان رودبار با حضور در لوشان، از پل‌های کنار گذر و فلزی این شهر که درپی سیل اخیر تخریب شده بود بازدید و دستورات لازم برای تسریع در بازسازی آنها را صادر کرد.
برای بازسازی پل کنارگذر شهر لوشان امکانات موردنیاز پیش‌بینی و 60 لوله بتنی تحویل پیمانکار شده که با کاهش ورودی آب، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
برای ترمیم پل فلزی لوشان نیز یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تاکنون 500 میلیون تومان از محل ستاد بحران تخصیص داده شده و از اواسط خردادماه عملیات ترمیم و بازسازی اجرایی می شود.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، رحمت آباد، عمارلو و خورگام و هفت شهر رودبار، منجیل، لوشان، رستم آباد، جیرنده، بره سر، توتکابن و 174 روستای دارای سکنه در 67 کیلومتری جنوب مرکز گیلان واقع شده و دروازه ورود به استان از سمت جنوب است.
2007/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط