تلویزیون هوشمند هواوی ماه سپتامبر وارد بازار می شود


رسانه کلیک – به استناد گزارش های اخیر، به نظر می رسد تلویزیون هوشمند هواوی با قابلیت های جدیدی در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد. Yu Chengdong، مدیر بخش مصرفی هواوی، اظهار داشت که این شرکت قصد ورود به دنیای لوازم خانگی و رقابت با سایر برندهای این بخش از صنعت را ندارد. وی […] نوشته تلویزیون هوشمند هواوی ماه سپتامبر وارد بازار می شود اولین بار در...

رسانه کلیک – به استناد گزارش های اخیر، به نظر می رسد تلویزیون هوشمند هواوی با قابلیت های جدیدی در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

Yu Chengdong، مدیر بخش مصرفی هواوی، اظهار داشت که این شرکت قصد ورود به دنیای لوازم خانگی و رقابت با سایر برندهای این بخش از صنعت را ندارد. وی همچنین اعلام کرده که هواوی تلویزیون های عادی تولید نخواهد کرد؛ اما ممکن است قصد تولید تلویزیون هایی با صفحه نمایش بسیار بزرگ و مجهز به قابلیت های هوش مصنوعی را داشته باشد.

با توجه به این اظهارات، گمانه زنی هایی وجود دارد که تلویزیون هوشمند هواوی به زودی روانه بازار خواهد شد و با تلویزیون های عادی تفاوت های عمده ای خواهد داشت.

تلویزیون هوشمند هواوی ماه سپتامبر وارد بازار می شود

به استناد آخرین گزارش ها، تلویزیون هوشمند هواوی در ماه سپتامبر روانه بازار می شود. این تلویزیون دارای ویژگی هایی از جمله رزولوشن 8K، گستره رنگی وسیع و هوش مصنوعی است. صفحه نمایش این تلویزیون ممکن است توسط شرکت سامسونگ تولید شود؛ با این وجود، اطلاعات حاکی از آن هستند که تلویزیون هوشمند هواوی فقط محدود به بازارهای گران قیمت نخواهد بود.

به نظر می رسد هواوی به دنبال همکاری با تولیدکنندگانی از جمله BOE و Huaxing است تا بتواند تلویزیون خود را در بازارهای ارزان تر و با صفحه نمایش LCD نیز عرضه کند. به استناد گزارش های قبلی، هواوی قصد عرضه تلویزیون هایی 55 و 65 اینچی را به ترتیب در مه و آگوست امسال داشت. با این همه، در حال حاضر روند پیشرفت تلویزیون های LCD هواوی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

علاوه بر این موارد، گزارش هایی نیز مبنی بر عرضه اولین تلویزیون 5G جهان توسط هواوی تا آخر امسال منتشر شده است (تلویزیون هوشمند 5G هواوی امسال معرفی می شود). برخی از تحلیلگران معتقدند علت اشتیاق هواوی برای ورود به عرصه تولید تلویزیون آن است که این برند بتواند حوزه محصولات الکترونیکی مخصوص به خود را ایجاد کند.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد