سفیر آلمان در ایران هتریک پرسپولیس را تبریک گفت


میکائیل کلور برشتولد با انتشار پستی در فضای مجازی هتریک قهرمانی تیم پرسپولیس تهران و هالتریک قهرمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در بوندسلیگا را تبریک گفت.

سفیر آلمان در ایران هتریک پرسپولیس را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میکائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران با انتشار پستی در صفحه توییتری خود هتریک قهرمانی تیم پرسپولیس تهران و هالتریک قهرمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در بوندسلیگا را تبریک گفت.

برشتولد در توییتر نوشت:

هتریک قهرمانی تیم فوتبال #پرسپولیس تهران، در#لیگ برتر و هالتریک قهرمانی تیم فوتبال #بایرن مونیخ (زادگاهم) در#بوندسلیگا را صمیمانه تبریک می گویم.

گفتنی است؛ «میشائیل کلور برشتولد» سفیر آلمان در ایران از دی ماه سال ۹۵ به تهران آمده و به عنوان سفیر مشغول به کار شده، دیپلماسی عمومی را بطور جدی در دستور کار خود قرار داده است و در کنار آن همچون یک ایرانگرد به نقاط دیدنی کشورمان سفر می‌کند .و گزارش کوتاهی از فعالیت‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد.

سفیر آلمان در ایران هتریک پرسپولیس را تبریک گفت

برشتولد پیشتر به باشگاه پرسپولیس و استقلال رفته و با مسئولان و کادر فنی این دو تیم دیدار کرده بود. سفیر آلمان وقتی مهمان تمرین تیم استقلال شد و به رحمتی پنالتی زد، شائبه آبی بودنش قوت گرفت اما در جام جهانی تمجید مفصلی از بیرانوند کرد تا موازنه قرمز و آبی برقرار شود. او حالا هتریک قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر را در کنار هالتریک قهرمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ بوندسلیگا زادگاهش تبریک گفته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان