15 رشته ورزشی همزمان با اوقات فراغت در خوسف فعال می شود


15 رشته ورزشی همزمان با اوقات فراغت در خوسف فعال می شود

چهکندی نژاد گفت: 15 رشته ورزشی در قالب برنامه های اوقات فراغت، المپیاد استعدادهای برتر و برگزاری مسابقات در تابستان 98 فعال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «فاطمه چهکندی نژاد»، امروز (29 اردیبهشت) در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خوسف که با محوریت اوقات فراغت برگزار شد، اظهار داشت: 15 رشته ورزشی در قالب برنامه های اوقات فراغت، المپیاد استعدادهای برتر و برگزاری مسابقات در تابستان امسال فعال می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف گفت: این رشته ها با همکاری هیئت های ورزشی و با حضور مربیان شهرستانی و استانی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

چهکندی نژاد افزود: روستاهای سیوجان، تقاب، معصوم آباد، نصرآباد، خور، معدن قلعه زری و ماژان علاقه زیادی به ورزش دارند لذا به دلیل استقبال نوجوانان و جوانان از رشته های مختلف ورزشی در طول سال، دوره های آموزشی رایگان با حضور مربیان در تابستان برگزار می شود.

«امیر آسمانی»، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش خوسف هم از آماده شدن زمین چمن مصنوعی و سالن تخصصی تیراندازی برای استفاده همه مردم و به خصوص دانش آموزان در دبیرستان علامه امینی و مرکز اختلالات یادگیری شهر خوسف خبر داد و گفت: دو کانون فرهنگی تربیتی و مرکز دارالقرآن الکریم هدایت در شهر خوسف نیز فعال می شود.

وی بیان کرد: در روستاهای با جمعیت دانش آموزی بالا، پایگاه های اوقات فراغت فعال شده و دانش آموزان علاقه مند می توانند در کلاس های قرآنی، فرهنگی هنری، ورزشی، علمی و آموزشی شرکت کنند.

در ادامه مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فنی و حرفه ای، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج، تبلیغات اسلامی و امور کتابخانه ها هر کدام آمادگی خود را برای برگزاری کلاس ها، دوره های آموزشی، اردوها و مسابقات مختلف در راستای مهارت آموزی، رونق تولید و اشتغال ویژه افراد تحت پوشش یا گروه های سنی مختلف به صورت رایگان اعلام کردند.

«مسعود قلی زاده»، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خوسف هم با تاکید بر پرهیز از موازی کاری دستگاه ها در برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای نوجوان و جوانان اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان خوسف باید کمیته تخصصی ساماندهی تشکیل داده و برنامه ها را اطلاع رسانی کند.

وی از مدیران دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواست تا به سمت نوآوری قدم برداشته و کلاس ها و دوره های جدید و مورد علاقه جوانان را در قالب رونق تولید دنبال کنند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !