توقیف 735 تن برنج تقلبی


توقیف 735 تن برنج تقلبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از توقیف 735 تن برنج تقلبی خبر داد

توقیف 735 تن برنج تقلبیمحمدعلی اسفنانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، از توقیف ۷۳۵ تن برنجی خبر داد که در آن برنج‌های تاریخ مصرف گذشته را با برنج خارجی ترکیب می‌کردند و قصد فروش به عنوان برنج مرغوب ایرانی را داشتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: این شرکت اقدام به مخلوط کردن برنج‌های داخلی، خارجی و برنج‌های تاریخ مصرف گذشته می‌کرد که تاکنون ۷۳۵ تن برنج توقیف شده است و رسیدگی‌ها ادامه دارد.

وی گفت: متخلفان قصد داشتند این برنج را به عنوان برنج ایرانی با بالاترین قیمت به فروش برسانند که دریک مورد از این پرونده ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان محکومیت اجرا شده و بقیه در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در خبری دیگر به الزام یک شرکت خودروسازی خارجی خبر داد که برمبنای پیگیری تعزیرات مقرر شد همه تعهدات خود را تا یک ماه آینده ایفا کند.

وی گفت: تعزیرات چند وقتی است با خودروسازانی که به تعهدات خود برای مشتریان عمل نمی‌کنند وارد مذاکره شده است تا بدون اینکه حکمی صادر شود آن‌ها را با همکاری خودشان ملزم کنند تا تعهداتشان را ایفا کنند و در این پرونده یکی از شرکت‌های خودرویی که تحویل ۲ هزار دستگاه خودرو را متعهد شده بود در روز‌های گذشته هزار و ۳۰۰ دستگاه تعهد خود را ایفا کرد و قرار شد تا یک ماه آینده ۷۰۰ خودروی دیگر را نیز به قیمت مصوب سازمان حمایت به مشتریان تحویل دهد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران در پرونده‌ای دیگر به تخلف یکی دیگر از شرکت‌های واردکننده تلفن همراه اشاره کرد که این شرکت با ارز ۴۲۰۰ تومانی گوشی تلفن را وارد کرده بود، اما گران فروشی داشت که براساس رسیدگی تعزیرات این شرکت به پرداخت ۲۴ میلیارد تومان جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر