مدافع پیکان : هنوز گزینه اولم پیکان است


پیکان در آخرین بازی فصل شکست خورد اما در نیم فصل دوم عملکرد بدی نداشت و یکی از بهترین بازیکنانش مدافع این تیم بود که بعد از مصدومیتی سخت به میادین برگشته بود. نوشته مدافع پیکان : هنوز گزینه اولم پیکان است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدافع پیکان : هنوز گزینه اولم پیکان است

مهران موسوی : دنبال چالش های جدید هستم اما...
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۸
مدافع پیکان : هنوز گزینه اولم پیکان است

پیکان در آخرین بازی فصل شکست خورد اما در نیم فصل دوم عملکرد بدی نداشت و یکی از بهترین بازیکنانش مدافع این تیم بود که بعد از مصدومیتی سخت به میادین برگشته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهران موسوی همان بازیکنی است که فصل گذشته مجیدجلالی سرمربی وقت پیکان گفته بود او می تواند یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی باشد اما او در بازی فصل گذشته پیکان برابر تراکتورسازی بشدت از ناحیه مچ پا آسیب دید تا تقریبا یک فصل را از دست بدهد. موسوی از اوایل نیم فصل اول امسال آماده بازی شد ولی کمتر به بازی گرفته شد اما در نیم فصل دوم او تبدیل به مدافع ثابت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش شد.

مهران موسوی درباره آخرین بازی تیمش که با شکست برابر نساجی همراه شد گفت:

« متاسفانه در بازی آخر از فرصت ها استفاده نکردیم. سه چهار فرصت خوبی که داشتیم را از دست دادیم.»

مهران موسوی درباره فصلی که پشت سرگذاش هم گفت:

« فصل سختی را داشتم و برعکس فصل گذشته که خیلی خوب شروع کردم در این فصل مصدومیتی که به سراغم آمد من را دور کرد. البته از هفته ششم و هفتم می توانستم به تیم کمک کنم اما بازی به من نرسید هرچند تلاشم را انجام دادم. در نیم فصل دوم آقای فرکی خوشبختانه به من اعتماد کرد و من هم توانستیم بازی کنم، به نسبت از عملکرد خودم هم راضی هستم.»

مدافع پیکان در رابطه با اثرات ترس از مصدومیت سنگینی که داشت هم گفت:

« اوایل یک مقدار واقعا ترس داشتم و دو سه ماهی اسیر این موضوع بودم. چند بار عمل کردم و پلاتین را از پایم در آوردم اما آرام آرام توانستم به شرایطی که می خواهم برسم. به مرور زمان آماده شدم و توانستم در ترکیب اصلی قرار بگیرم.»

یکی از نکات کلیدی بازی های او در این نیم فصل خطایی بود که روی مهاجم پرسپولیس منجر به پنالتی شد. دراین باره گفت:

« من باید در آن صحنه بهتر بازی می کردم اما بودیمیر هم زرنگی کرده و از قدرت بدنی اش خیلی خوب استفاده کرد و خطا را گرفت. جا دارد از مهدی امینی تشکر کنم که این پنالتی را گرفت.»

مهران موسوی بااشاره به شرایط چالشی که پیکان در نیم فصل اول داشت هم گفت:

« متاسفانه وقتی تیم اسیرباخت های پشت سر هم می شود این اتفاقات می افتد. ما ۵، شش باخت پشت سرهم آوردیم و خب این مسایل طبیعی است.مدیریت کردن چنین شرایطی با توجه به فشارهای باشگاه و انتظاراتی که وجود دارد کار دشواری است. ما در نیم فصل دوم هم در دو گام اول امتیاز نگرفتیم اما مقابل سپاهان واقعا بازی خوبی انجام دادیم و فرمت بازی هایمان عوض شد.»

مدافع پیکان که سال ها است در این تیم توپ می زند درباره آینده اش در این تیم گفت:

« آدمیزاد ذاتش دنبال چالش و اتفاقات نو و تازه است. من از بچگی در پیکان بزرگ شدم ، یک مقطعی جدا شدم و اما برگشتم. باشگاه پیکان گردن من خیلی حق دارد و خیلی به من کمک کرده است. از کادرمدیریتی پیکان واقعا تشکر می کنم اما خب از چالش جدید قطعا استقبال می کنم. پیشنهاداتی دارم اما هنوز گزینه اول من پیکان است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا