2 دلیل عمده برچیدن پل فلزی کوی نصر


2 دلیل عمده برچیدن پل فلزی کوی نصر

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، فرسودگی و عدم کشش بار ترافیکی را 2 دلیل عمده تصمیم مدیریت شهری برای برچیدن پل فلزی کوی نصر برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه وضعیت فرسودگی پل فلزی کوی نصر تا مرز نا ایمن شدن این پل فلزی پیش رفته بود، گفت: ملاحظات مربوط به ایمنی پل در کنار ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه، ایده جمع آوری پل فلزی کوی نصر را بیش از پیش تقویت کرد.

مهندس صبوری با بیان آنکه پل فلزی کوی نصر با برخورداری از ۲ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، عملاً نقش یک گلوگاه ترافیکی را در مسیر بزرگراه جلال آل احمد داشت، یادآور شد: ترافیک ناشی از عدم تعادل خطوط ترافیکی پل کوی نصر نسبت به بزرگراه جلال آل احمد، به گونه‌ای بود که علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع‌های موجود در بزرگراه شهید گمنام را نیز به ویژه در ساعات اوج رفت و آمد تحت الشعاع قرار می‌داد.

به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی ماه‌های اخیر بازنگری‌های مختلفی در طرح احداث زیرگذر کوی نصر صورت پذیرفته است تا بهره مندی های ترافیکی طرح، ضمن کاهش هزینه‌های اجرایی به حداکثر میزان ممکن برسد.

با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه وضعیت فرسودگی پل فلزی کوی نصر تا مرز نا ایمن شدن این پل فلزی پیش رفته بود، گفت: ملاحظات مربوط به ایمنی پل در کنار ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه، ایده جمع آوری پل فلزی کوی نصر را بیش از پیش تقویت کرد.

مهندس صبوری با بیان آنکه پل فلزی کوی نصر با برخورداری از ۲ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، عملاً نقش یک گلوگاه ترافیکی را در مسیر بزرگراه جلال آل احمد داشت، یادآور شد: ترافیک ناشی از عدم تعادل خطوط ترافیکی پل کوی نصر نسبت به بزرگراه جلال آل احمد، به گونه‌ای بود که علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع‌های موجود در بزرگراه شهید گمنام را نیز به ویژه در ساعات اوج رفت و آمد تحت الشعاع قرار می‌داد.

به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی ماه‌های اخیر بازنگری‌های مختلفی در طرح احداث زیرگذر کوی نصر صورت پذیرفته است تا بهره مندی های ترافیکی طرح، ضمن کاهش هزینه‌های اجرایی به حداکثر میزان ممکن برسد.

با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد.

کد خبر 4622020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید