هواشناسی تهران: حاشیه رودخانه ها برای اطراق امن نیست


هواشناسی تهران: حاشیه رودخانه ها برای اطراق امن نیست

تهران-ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای با پیش بینی رگبار باران و وزش باد در استان به شهروندان توصیه کرد به دلیل امکان سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها از اطراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از این اداره کل، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز بعدازظهر در پاره ای نقاط به خصوص ارتفاعات رگبار باران پیش بینی می شود.
با فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه تا چهارشنبه در بعضی ساعات به خصوص اواسط روز چهارشنبه و به ویژه در ارتفاعات شرقی استان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در پاره ای نقاط گاهی تندباد لحظه ای و گرد و خاک به خصوص بخش های جنوبی استان پیش بینی می شود.
در روز پنجشنبه تنها در ارتفاعات استان احتمال بارش وجود دارد.
اداره کل هواشناسی به شهروندان توصیه کرد که به دلیل امکان سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها از اطراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و به دلیل احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی احتیاط لازم صورت پذیرد.
کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب(30 و 20)، (31 و 17)، (26 و 18)، (28 و 20) و (30 و 21) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
ورامین با 35 درجه و فیروزکوه با هشت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.

تهرام/7245//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا +تصاویر