روابط عمومی ها باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند


روابط عمومی ها باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

ارومیه – شهردار ارومیه گفت:متاسفانه روابط عمومی ها تنها به مرکز اطلاع رسانی تبدیل شدند و جای پاسخگویی به مطالبات مردم در سازمان خالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حضرت پور ظهر دوشنبه در آئین مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: بدون ارتباطات روابط عمومی‌ها در دنیای فعلی تحقق نمی‌یابد و این دو بدون هم معنی پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: دغدغه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها باید برقراری ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و پاسخگوی مطالبات مردم باشد اما متأسفانه روابط عمومی‌ها تنها به مرکز اطلاع رسانی تبدیل شدند و جای پاسخگویی به مطالبات مردم در سازمان خالی است.

شهردار ارومیه تاکید کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان در بطن جامعه مشکلات شهروندان را احصاء و به مدیران سازمان انتقال دهند تا در سایه آن توسعه شهر رقم خورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارتباطات بین داخل مجموعه بسیار کم رنگ است افزود: این یک خلاء بسیاری جدی است و این مهم یعنی برقراری ارتباط انسانی باید از رسالت‌های اصلی روابط عمومی‌ها باشد و در خواست از مسئولان مربوطه برای پررنگ کردن این مهم در سازمان را دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این آئین با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده و چشم بینای سازمان است گفت: عرصه روابط عمومی خیلی سخت است و فعالان این حوزه بسیاری از مشکلات را برای بهبود سازمان رفع می‌کنند و این قابل تقدیر است.

محمدرضا علیزاده امام زاده با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات شهروندان باشند افزود: انسان خود نیازمند ارتباط است و برای این ارتباط گروه تشکیل می‌شود و در این گروه مبادله اطلاعات از شبکه اجتماعی کوچک تا وسیع شکل می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به افزایش دنیای اطلاعات و در این راستا نقش فن آوری اطلاعات در عرصه روابط عمومی بسیار پر رنگ است و در این خصوص متخصصان فناوری اطلاعات تأمین کننده کانال‌های لازم برای ارسال پیام‌های روابط عمومی به همگان است.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد حضرت پور ظهر دوشنبه در آئین مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: بدون ارتباطات روابط عمومی‌ها در دنیای فعلی تحقق نمی‌یابد و این دو بدون هم معنی پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: دغدغه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها باید برقراری ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و پاسخگوی مطالبات مردم باشد اما متأسفانه روابط عمومی‌ها تنها به مرکز اطلاع رسانی تبدیل شدند و جای پاسخگویی به مطالبات مردم در سازمان خالی است.

شهردار ارومیه تاکید کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان در بطن جامعه مشکلات شهروندان را احصاء و به مدیران سازمان انتقال دهند تا در سایه آن توسعه شهر رقم خورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارتباطات بین داخل مجموعه بسیار کم رنگ است افزود: این یک خلاء بسیاری جدی است و این مهم یعنی برقراری ارتباط انسانی باید از رسالت‌های اصلی روابط عمومی‌ها باشد و در خواست از مسئولان مربوطه برای پررنگ کردن این مهم در سازمان را دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این آئین با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده و چشم بینای سازمان است گفت: عرصه روابط عمومی خیلی سخت است و فعالان این حوزه بسیاری از مشکلات را برای بهبود سازمان رفع می‌کنند و این قابل تقدیر است.

محمدرضا علیزاده امام زاده با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات شهروندان باشند افزود: انسان خود نیازمند ارتباط است و برای این ارتباط گروه تشکیل می‌شود و در این گروه مبادله اطلاعات از شبکه اجتماعی کوچک تا وسیع شکل می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به افزایش دنیای اطلاعات و در این راستا نقش فن آوری اطلاعات در عرصه روابط عمومی بسیار پر رنگ است و در این خصوص متخصصان فناوری اطلاعات تأمین کننده کانال‌های لازم برای ارسال پیام‌های روابط عمومی به همگان است.

کد خبر 4621851

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»