استقرار تیم‌های نظارتی آموزش و پرورش در مناطق یک تا 6 تهران


استقرار تیم‌های نظارتی آموزش و پرورش در مناطق یک تا 6 تهران

زینی‌وند گفت: تیم‌های نظارتی مشترک بین سازمان و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ویژه در مناطق یک تا 6 مستقر هستند.

استقرار تیم‌های نظارتی آموزش و پرورش در مناطق یک تا 6 تهران

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش رونمایی شد.

این مراسم صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی در آیین رونمایی از سامانه ثبت شکایات و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت­‌های مردمی که صبح امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: تیم‌های نظارتی مشترک بین سازمان و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ویژه در مناطق یک تا ۶ مستقر هستند و در مناطق ۷ تا ۱۲ روزهایی ناظران حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: روزانه پنج تیم از مدارس غیردولتی سراسر کشور بازدید می‌کنند؛ همچنین سامانه ۴۳۱۷ را هم برای نظارت در نظر گرفتیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: امروز سامانه هوشمند نظارت مردمی و سامانه تلفنی ۴۳۱۷ با هدف تقویت و شفاف سازی سازمان مدارس غیردولتی رونمایی شد.

زینی‌وند درباره شهریه مدارس گفت: این شهریه از طریق پرتال و در منوی میز الکترونیکی، اپلیکیشن استعلام میزان شهریه در تلفن همراه، نصب پوستر در مدرسه و لینک سامانه سناد و سامانه مشارکت‌ها برای اطلاع از وضعیت شهریه برای والدین در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در این سند دو برگی یک نسخه در اختیار خانواده و یک نسخه در اختیار مدرسه خواهد بود.

تعطیلی چهارساله شورای نظارت به دلیل دائمی نشدن قانون

زینی‌وند درباره پرونده‌های شکایات باقی مانده با اشاره به اینکه حدود چهارسال شورای نظارت به دلیل دائمی نشدن قانون تعطیل بود، گفت: ۱۵۰۰ پرونده باقی مانده است که این پرونده‌ها برای زمانی بوده که قانون خلأ‌هایی داشته و تاکنون به بخش اعظمی از آن رسیدگی شده است و تا پایان خردادماه کل پرونده‌ها ثبت صفر می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی