ایران “هاب” منطقه‌ای ترانزیت دیتا می‌شود/ کاهش تصدی گری حاکمیتی در “ویس بین‌الملل” عملیاتی می‌شود/ افزایش کیفیت ارتباطات در حوزه‌ها‌ی بین‌الملل و شبکه‌ی ملی اطلاعات در دستور کار است


مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام کرد: در حوزه‌ی ترانزیت بین الملل هم برنامه هایی در دستور کار داریم تا بتوانیم ایران را به عنوان هاب منطقه‌ای ترانزیت دیتا معرفی نماییم. به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، مهندس “حمید فتاحی” معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت که به تازگی عهده‌دار مسوولیت مدیرعاملی این شرکت نیز شده...

ایران “هاب” منطقه‌ای ترانزیت دیتا می‌شود/ کاهش تصدی گری حاکمیتی در “ویس بین‌الملل” عملیاتی می‌شود/ افزایش کیفیت ارتباطات در حوزه‌ها‌ی بین‌الملل و شبکه‌ی ملی اطلاعات در دستور کار است
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام کرد: در حوزه‌ی ترانزیت بین الملل هم برنامه هایی در دستور کار داریم تا بتوانیم ایران را به عنوان هاب منطقه‌ای ترانزیت دیتا معرفی نماییم.

به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، مهندس “حمید فتاحی” معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت که به تازگی عهده‌دار مسوولیت مدیرعاملی این شرکت نیز شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه‌های پیش روی این شرکت در سال جاری، گفت: برنامه های اصلی ما در شرکت ارتباطات زیرساخت همان است که در حکم جناب آقای وزیر به مدیرعامل قبلی نیز ابلاغ شده بود.
وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها با محوریت کاهش انحصار است که مصوبات قانونی یکی از پروژه‌های بزرگ آن یعنی ویس بین الملل، در سال گذشته تصویب شد و به زودی عملیاتی خواهد شد تا تصدی گری حاکمیتی در این بخش کاهش یاید.
فتاحی در ادامه‌ی گفت‌وگو با سیتنا، تاکید کرد: در همین حال، افزایش کیفیت ارتباطات چه در حوزه‌ی بین‌الملل و چه در حوزه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات که زیرساخت عمده و هسته‌ی اصلی آن بر عهده‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت است، در دستور کار است.
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: از دیگر برنامه های مهم این شرکت، توسعه‌ی خدمات و سرویس های جدید است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: در حوزه‌ی ترانزیت بین الملل هم برنامه هایی در دستور کار داریم تا بتوانیم ایران را به عنوان هاب منطقه‌ای ترانزیت دیتا معرفی نماییم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی