یک هزار نفر به سهمیه یزد در حج امسال اضافه شد


یک هزار نفر به سهمیه یزد در حج امسال اضافه شد

یزد- ایرنا - مدیر حج و زیارت یزد از افزایش یک هزار نفری سهمیه امسال مردم استان در حج تمتع خبر داد و گفت: با توجه به این افزایش سهمیه، پنج کاروان نیز به تعداد کاروان های استان افزوده شد.

علی اصغر شریفی زارچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال چهار هزار و پنج نفر زائر استان یزد در قالب 27 کاروان از فرودگاه های شهید صدوقی یزد، شهید دستغیب شیراز و آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مشرف می شوند.
وی ادامه داد: زائران 26 کاروان مدینه قبل هستند که از این تعداد اعزام 25 کاروان از طریق فرودگاه یزد و یک کاروان از طریق فرودگاه کرمان صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه زائران یک کاروان استان یزد که مدینه بعد هستند از فرودگاه شیراز اعزام می شود، اضافه کرد: 13 پزشک هم کاروان های استان یزد در حج تمتع امسالرا همراهی می کنند.
مدیر حج زیارت یزد با بیان اینکه شمار مدیران مجموعه های اقامتی (هتل) برای حج امسال از 2نفر به 3 نفر افزایش یافته است، اظهارداشت: زائران اعزامی یزد در 2 مجموعه مکه مکرمه و یک مجموعه در مدینه منوره اقامت می کنند.
شریفی زارچی با یادآوری همایش در 13 اردیبهشت ماه گذشته، خاطر نشان کرد: تاکنون نمی از دوره های آموزشی زائران حج تمتع یزد برگزار شده است.
امسال 84 هزار زائر و 2 هزار و 550 کارگزار از ایران به حج تمتع مشرف می شوند.
7532/ 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید