ضرورت نصب پوستر حاوی شهریه در مدارس غیر دولتی


ضرورت نصب پوستر حاوی شهریه در مدارس غیر دولتی

بطحایی تاکید کرد: باید پوسترهای حاوی شهریه و سایر خدمات در مدارس غیر دولتی در معرض دید خانواده ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «سید محمد بطحایی» در مراسم رونمایی از ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای مدارس غیر دولتی که امروز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 1398 در ساختمان علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: مدارس غیر دولتی به عنوان بخشی از نظام تعلیم و تربیت همواره منشا آثار خیر و برکت برای آموزش و پرورش بوده اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز دو سامانه مهم که می تواند به پاسخگویی سرعت ببخشد رونمایی شد، افزود: سامانه ثبت شکایت مردمی که امکان ثبت شکایات از سوی اولیای دانش آموزان در هر زمینه ای را ایجاد می کند و ظرف مدت 19 روز به این شکایات رسیدگی می شود و مراحل رسیدگی نیز از طریق پیامک به اولیا ارسال خواهد شد.

بطحایی ادامه داد: سامانه تلفنی 4317 نیز برای پیگیری شکایات راه اندازی شده است که این سامانه ها برای صیانت از حقوق مردم ایجاد شده اند.

وی افزود: شهریه ای که برای مدارس غیر دولتی اتخاذ می شود از طریق پرتال های آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود که خانواده ها با مراجعه به پرتال سازمان می توانند شهریه ها را مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: باید پوستر حاوی شهریه و سایر خدمات در دید خانواده ها در مدارس غیر دولتی قرار گیرند. ناظران نیز در استان ها وجود این پوسترها را اطلاع رسانی کنند.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: امیدواریم موسسان و مدیران مدارس غیر دولتی که همواره تلاش های خوبی را برای نظام تعلیم و تربیت کرده اند با درک شرایط اقتصادی کشور مردم را همراهی کنند و از وجه اضافی بپرهیزند.

وی تاکید کرد: تیم های نظارتی نیز که به صورت حضوری در مدارس مستقر می شوند همه جوانب را در نظر بگیرند.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان