فراز و فرود ایرانی‌ها در هفته پایانی لیگ‌های خارجی


فراز و فرود ایرانی‌ها در هفته پایانی لیگ‌های خارجی

بدون تردید بهترین لژیونر فوتبال ایران با فاصله زیاد نسبت به دیگران، سردار آزمون بود که خوش درخشید و با تیمش به قهرمانی لیگ روسیه رسید و حتی در جدول آقای گلی نیز همیشه به عنوان یک مدعی جدی مطرح بود.

سرویس ورزش مشرق - فصلی که از فوتبال باشگاهی گذشت برای لژیونرهای ایران چندان دلچسب و قابل توجه نبود، به هر حال در مقایسه با فصول گذشته رونق بیشتری داشت. شاید باید به نقش برخی دلالان و البته با احترامی بیشتر، مدیر برنامه‌ها نیز اشاره کرد. افرادی تقریباً گمنام که در انتقال بازیکنان ایرانی به فوتبال بلژیک، انگلیس و روسیه موفق عمل کردند. ترافیک ستاره در فوتبال باشگاهی اروپا همیشه مانعی بر سر راه ستارگان فوتبال ایران است.

در این میان بدون تردید بهترین لژیونر فوتبال ایران با فاصله زیاد نسبت به دیگران، سردار آزمون بود که خوش درخشید و با تیمش به قهرمانی لیگ روسیه رسید و حتی در جدول آقای گلی نیز همیشه به عنوان یک مدعی جدی مطرح بود. آزمون ثابت کرد که انتخاب درست می‌تواند بسیار سرنوشت ساز باشد و لزوماً حضور در یک تیم بزرگ اروپایی ملاک موفقیت نیست. بسیاری از لژیونرهای فوتبال ایران در این فصل نیمکت نشین بودند و یا در معدود بازی‌های رسمی خود دل به چند پاس سالم و عدم اشتباه فردی بستند.

فراز و فرود ایرانی‌ها در هفته پایانی لیگ‌های خارجی

البته که برخی از این بازیکنان نیز خوش درخشیدند و در بضاعت خود سعی کردند، نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشند.

دلفی بازیکن جوان ایرانی در این تیم خوش درخشید و ثابت کرد که آینده خوبی در انتظار او و فوتبالش است. شارلوا در آخرین بازی این فصل خود با یک پیروزی شیرین، نقطه آخر خط را روی کاغذ فصل حک کرد. در این پیروزی سهم جوان ایرانی خوش تکنیک این تیم گل و پاس گل بود. دلفی که برای پنجمین بار به میدان آمده بود، در این بازی موفق به گلزنی شد و با پاس گل زیبای خود نیز خوش درخشید. به این ترتیب شارلروا در رده اول گروه A ایستاد و از داشتن بازیکنان مؤثر خود پشیمان نشد.

فراز و فرود ایرانی‌ها در هفته پایانی لیگ‌های خارجی

مدافع ایرانی دیناموزاگرب، صادق محرمی نیز در ترکیب تیم خود خوش درخشید و این تیم در حضور لژیونر ایرانی خود به پیروزی دست پیدا کرد. صادق پس از سه هفته دوری از میادین، در سمت راست تیمش قرار گرفت و نقش مهمی در موفقیت دینامو داشت. قهرمانی دیناموزاگرب قطعی شده و در این فصل تنها دو باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است. محرمی البته تنها ۴۵ دقیقه حضور داشت اما به عنوان یکی از آخرین حضورهای خود در این لباس، بهانه‌ای به دست کادر فنی نداد و بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

در تیم فوتبال گروژنی نیز شاهد حضور موفق میلاد محمدی بودیم، روند شکست ناپذیری این تیم در حضور موفق میلاد این بار البته ادامه نداشت و گروژنی برابر زسکا مسکو تن به شکست داد. محمدی اما در کل رضایت کادر فنی تیمش را جلب کرده و برای فصل بعد خود در آرامش تصمیم خواهد گرفت. محمدی، مدافع چپ ایرانی اخمت گروژنی که برای هشتمین مسابقه پیاپی حضور ثابت در ترکیب داشت، برابر زسکا مسکو بیست و هفتمین بازی فصل خود را برای تیمش انجام داد.

از هفته سی‌وسوم سوپر لیگ ترکیه اما تیم فوتبال باشگاه ترابزون اسپور میزبان تیم بشیکتاش بود و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. در این بازی مجید حسینی در ترکیب اصلی ترابزون اسپور بازی کرد و وحید امیری، دیگر بازیکن ایرانی این تیم از دقیقه ۸۷ به جای پارماک وارد میدان شد. تیم ترابزون اسپور با کسب این پیروزی خانگی ۶۰ امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه باقی ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا