محتشمی: امیدواریم پارلمان اصلاحات به زودی تاسیس شود


محتشمی: امیدواریم پارلمان اصلاحات به زودی تاسیس شود

دبیرکل حزب آزادی گفت: امیدواریم پارلمان اصلاحات به زودی در کشور تاسیس شود.

محتشمی: امیدواریم پارلمان اصلاحات به زودی تاسیس شود

به گزارش فانوس، مجید محتشمی دبیرکل حزب آزادی درباره برنامه‌های این حزب برای انتخابات مجلس گفت: حزب آزادی به جهت حضور و عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، عملا مدنظر دارد که در قالب ائتلاف و در ذیل شورای هماهنگی اصلاحات نسبت به حضور در انتخابات مجلس یازدهم با قوت وارد شود.

وی افزود: قرار بر این است که اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بتوانند با کاندیداهایی که مورد تایید این شورا است در انتخابات حضور یابند.

دبیرکل حزب آزادی با اشاره به فعالیت‌ها درباره انتخابات پیش‌ِرو تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از گذشته جلساتی داشته و از ابتدای امسال نیز به مرور که به پایان سال و انتخابات نزدیک می‌شویم، شورا در جهت حضور پرقدرت در انتخابات مجلس یازدهم می‌رود و به همین خاطر حزب آزادی هم در کنار این مجموعه حضور پیدا خواهد کرد.

محتشمی درباره اینکه پارلمان اصلاحات به این دوره از انتخابات می‌رسد یا نه، اظهار کرد: همه اعضا تلاش می‌کنند که این اتفاق بیفتد و یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت پیرامون پارلمان اصلاحات است که امیدواریم به زودیِ زود این اتفاق بیفتد و پارلمان اصلاحات در کشور تاسیس شود و به نوعی اتحاد، انسجام، ائتلاف و همراهی احزاب اصلاح طلب در اجرایی شدن پارلمان اصلاحات منجر به استحکام بیشتری در احزاب اصلاح طلب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...