فدریکو پاستورلو، ایجنت فوتبال: به نظرم رئال مادرید یک انقلاب پیش رو دارد؛ هزینه‌ای که برای عثمان دمبله شد، بیش از انتقال نیمار مرا شوکه کرد


فدریکو پاستورلو، ایجنت فوتبال: به نظرم رئال مادرید یک انقلاب پیش رو دارد؛ هزینه‌ای که برای عثمان دمبله شد، بیش از انتقال نیمار مرا شوکه کرد

منچستریونایتد می‌تواند نظر بازیکنان سطح بالا را جلب کند

طرفداری- فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه روملو لوکاکو اعتقاد دارد با وجود عدم راهیابی منچستریونایتد به رقابت‌های لیگ قهرمانان، این باشگاه هنوز هم می‌تواند بازیکنان سطح بالا را به سوی خود بکشاند.

به گزارش اسکای، پاستورلو در مورد پنجره نقل و انتقالات گفته است:

ما در این فیلم، بازیگر اصلی نیستیم. بازیکنان، ستاره هستند و باشگاه‌ها تهیه کننده. همچنین درست است که ما نمی‌توانیم بیش از بازیکنان درآمد داشته باشیم و این اتفاق در فوتبال می‌افتد. لیگ برتر بهترین سیستم را وضع کرده است چون هر فرد می‌داند از قرارداد چقدر نصیبش می‌شود و این شفافیت به پیشرفت سیستم کمک می‌کند. می‌دانم ما شهرت خوبی نداریم چون همه ایجنت‌ها حرفه‌ای یا راستگو نیستند. افراد زیادی هستند که می‌خواهند در قراردادهای با مبلغ بالا حاضر باشند و زندگی خود را طی دو-سه سال تأمین کنند. البته با قانون بوسمن همه چیز تغییر کرده است و بازیکنان از قدرت بیشتری برخوردار هستند. حالا ما از قدرت بیشتری برخوردار هستیم و نماینده حقوق بازیکنان به شمار می‌رویم و همین باعث شده است تا باشگاه‌ها بیشتر بترسند.

شرکت او دارای دو شعبه در لندن و موناکو است و در حوزه نقل و انتقالات فعالیت می‌کند.

امروزه شرکتم را تقریبا مثل یک باشگاه فوتبال مدیریت می‌کنم. ما نیروهای زیادی در زمینه استعدادیابی در اختیار داریم و یک مدیر ورزشی هم اطلاعات لازم در مورد بازیکنانی که باشگاه‌ها می‌خواهند بخرند یا بفروشند را جمع آوری می‌کند. من زمان بیشتری را در فرودگاه‌ها و هواپیما نسبت به خانه سپری می‌کنم! تلفن، ایمیل و واتس اپ اهمیت دارند ولی من ارتباط مستقیم را می‌پسندم. دوست دارم بازیکنان، سرمربی‌ها، مدیریت و مدیرهای ورزشی را ببینم.

پاستورلو مشخصا در مورد منچستریونایتد و آینده‌اش گفت:

به نظرم منچستریونایتد موفقیت بالایی در زمینه جذب بازیکنان در تابستان خواهد داشت. آقای وودوارد کار زیادی در پیش دارد اما آن‌ها به خاطر برند شگفت انگیز‌شان که یکی از بهترین‌ها در دنیا است، می‌توانند بازیکنان سطح بالا را برای بازی کردن در تیم خود متقاعد کنند.

او در پیش بینی خود از بازار تابستانی ۲۰۱۹ اضافه کرد:

از دید من، رئال مادرید یکی از تیم‌هایی خواهد بود که بیشترین تحرک را خواهد داشت. آن‌ها به مدت دو تابستان هزینه زیادی نکردند ولی حالا زیدان را برگردانده‌اند و دست به یک انقلاب خواهند زد. تیم باید جوان‌تر شود و به همین خاطر شاهد یک تاثیر دومینویی خواهیم بود. انتظار بازار بسیار جذابی را دارم.

«آیا انتقال رکوردشکنی در راه است؟» پاستورلو موضع خاص خودش را دارد:

انتقال نیمار برای من قابل درک‌تر است چون او با حامیان مالی خودش و حق تصویری که دارد، مثل یک ماشین پول سازی است. من بیشتر به خاطر پولی که برای (عثمان) دمبله هزینه شد تعجب کردم. آن‌ انتقال بیش از نیمار مرا شوکه کرد. چلسی هم ۸۰ میلیون برای دروازه‌بانی هزینه کرد که در بیلبائو حضور داشت نه در مادرید! فکر می‌کنم طی ۴-۵ سال آینده وضع بازار همین طور باشد. اگر از من بپرسید، بازار پس از آن به راهش ادامه خواهد داد. تردیدهای خودم را دارم ولی هر چیزی باید حد و مرزی داشته باشد. مثل بازار سهام است؛ مثل موجی که بالا و پایین می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی