فعالیت پنج شرکت تعاونی دانش بنیان در مهریز آغاز شد


فعالیت پنج شرکت تعاونی دانش بنیان در مهریز آغاز شد

یزد - ایرنا - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز گفت: برای نخستین بار فعالیت پنج شرکت تعاونی دانش بنیان به همت بخش خصوصی و با حمایت دولت در این شهرستان آغار شد.

امیرعباس دهقانی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شرکت ها با اشتغال زایی 70 نفر و با 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی منطقه مستقر است.
وی مهمترین فعالیت شرکت ها را در حوزه های بهداشتی، درمانی، داروسازی، بافندگی و کشاورزی ذکر کرد که نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال در منطقه خواهد داشت.
این مسئول حوزه تعاون شهرستان خاطر نشان کرد: دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این شرکت ها با هدف ایجاد اشتغال مولد، مفید و پایدار حمایت می کند.
به گفته دهقانی زاده هم اکنون در 388 شرکت تعاونی منطقه در بخش های کشاورزی، خدماتی، مسکن و آموزشی 10 هزار و 54 نفر عضویت دارند و توجه به شرکت های تعاونی دانش بنیان از جمله اهداف اصلی این اداره است.
وی بیان داشت: در سال 1397 با پرداخت 290 میلیارد ریال وام اشتغال فراگیر از سوی بانک های عامل به متقاضیان زمینه اشتغال 443 نفر فراهم شد.
در شهرستان مهریز شهرک های صنعتی شهید چمران، سایت 196 هکتاری ، یزد مهر ، هرفته ، شهرک سنگ ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران فعال است.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک