وزیر راه و شهرسازی وارد بیرجند شد


وزیر راه و شهرسازی وارد بیرجند شد

بیرجند - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با هیات همراه روز دوشنبه برای افتتاح چند طرح زیربنایی در استان خراسان جنوبی وارد بیرجند شد.

به گزارش ایرنا محمد اسلامی بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار، چهار نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان و شماری از مسئولان قرار گرفت.
همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی 20 پروژه با اعتبار 670 میلیارد تومان در این استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
مهمترین این پروژه ها افتتاح رسمی 124 کیلومتر باند دوم در استان است که امروز (دوشنبه) در سفر محمد اسلامی و معاونان وی به خراسان جنوبی انجام می شود.
افتتاح 798 واحد مسکن مهر تعاونی ارتش و آیین اختتامیه 30 هزار واحد مسکن مهر استان از برنامه های شاخص سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی است.
افتتاح و شروع عملیات ایمن سازی سه نقطه پرحادثه، شروع عملیات سالن ترمینال فرودگاه بین المللی بیرجند با اعتبار 19 میلیارد تومان، شروع عملیات راه آهن آنتنی فردوس و 60 کیلومتر باند دوم (قطعات جدید)، شروع عملیات مسکن خیرین مسکن ساز و خانه محله 17 شهریور در مرکز استان از دیگر پروژه ها است.
وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه برای پروژه های مرکز استان و معاونان وی به شهرستان های نهبندان، طبس، فردوس و درمیان سفر می کنند.
باندهای دوم افتتاح در محور دیهوک - راور و دیهوک - فردوس به طول 58 کیلومتر، بیرجند - زاهدان به طول 17 کیلومتر، اسدیه - بیرجند به طول 16 کیلومتر، سه راهی روم - آفریز به طول 12 کیلومتر، بیرجند - قاین به طول 25 کیلومتر و طبس - یزد 6 کیلومتر از جمله برنامه های این سفر یک روزه است.
همچنین همزمان با سفر اسلامی عملیات اجرایی باندهای دوم شوسف - نهبندان به طول 17 کیلومتر، دیهوک - فردوس 18 کیلومتر و طبس - یزد به طول 25 کیلومتر آغاز می شود.
افتتاح و بازدید از پروژه های بازآفرینی شهری، افتتاح سالن ورزشی انتهای محله موسی بن جعفر (ع) و بازدید از آماده سازی اراضی پادگان بیرجند از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان خواهد بود.
7557 * 6054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم