نمایشگاه قرآن، یکی از میدان‌های تحقق نگاه رهبر انقلاب به جوانان است


نمایشگاه قرآن، یکی از میدان‌های تحقق نگاه رهبر انقلاب به جوانان است

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به حضور جوانان و کارهای خلاقانه آنها در نمایشگاه قرآن گفت: شناسایی جوانان خلاق و سرمایه گذاری روی آنها احیای جوانان است و این نمایشگاه یکی از میدان‌های تحقق نگاهی است که مقام معظم رهبری به جوان‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب دارند.

نمایشگاه قرآن، یکی از میدان‌های تحقق نگاه رهبر انقلاب به جوانان است

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام محمود محمدزاده، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نمایشگاه قرآن یک محصول ارزشی در جامعه اسلامی است، گفت: ما تنها دینی هستیم که سرآغاز دین‌مان با کلمه «أقرأ» (بخوان) است. وقتی سفارش خداوند به انسان‌ها با کلمه «أقرأ» شروع شود اهمیت خواندن و نوشتن در جامعه از یک جایگاه خاصی برخوردار است.

وی ضمن تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری این رویداد قرآنی اظهار کرد: مرتب برگزار کردن این نمایشگاه‌ها می‌تواند یک شاخص موفقیت باشد. احیای این‌ها بین مردم، مردم ما را از روزمرگی بیرون آورده و توجه آنها را نسبت به قرآن و کتابخوانی معطوف می‌کند. در این نمایشگاه غرفه‌ها، افراد بومی و همچنین کارهای خلاقه زیادی دیدیم که قابل توجه هستند.

محمدزاده اظهار کرد: اگر بتوانیم جوانان خلاق خود را پیدا کنیم و به آنها مجال دهیم، روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم و تحت عبارت خصوصی‌سازی هم از این کار یاد کنیم، این کار احیای جوان‌ها است. این نمایشگاه یکی از میدان‌های تحقق نگاهی است که مقام معظم رهبری به جوان‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !