مراسم ترحیم بهنام صفوی با حاشیه همراه شد


مراسم ترحیم بهنام صفوی با حاشیه همراه شد

مراسم ختم و یادبودی برای بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ عصر، دیروز (29 اردیبهشت) در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. نوشته مراسم ترحیم بهنام صفوی با حاشیه همراه شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

مراسم ترحیم بهنام صفوی با حاشیه همراه شد

مراسم ترحیم بهنام صفوی با حاشیه همراه شدبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم ختم و یادبودی برای بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ عصر، دیروز (۲۹ اردیبهشت) در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

زانیار خسروی، سعید شهروز، روزبه بمانی، سیروان خسروی، علیرضا افتخاری، شهرام شکوهی، شهاب رمضان، بهنام بانی، گروه سون، سید جواد هاشمی، محمد علیزاده، امیرعباس گلاب، اشوان، احسان خواجه‌امیری و … از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

طبق اخبار و ویدئویی که در برخی از کانال‌های تخصصی حوزه موسیقی و رسانه‌ها منتشر شده است، در بخشی از این برنامه به نواختن ساز نی اعتراض شد و ممانعتی برای نواختن آن به عمل آمد که این اتفاق با واکنش برخی از هنرمندان همراه شد که مجلس را ترک کردند، همچنین افرادی در مراسم بودند که بیشتر اینطور برداشت می‌شد که برای عکس گرفتن با سلبریتی‌ها آمده‌اند.

بهنام صفوی ۲۳ اردیبهشت ماه پس از تحمل دوره‌ای بیماری، در سن ۳۶ سالگی درگذشت و دو روز بعد در اصفهان تشییع و در شاهین‌شهر به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس