افزایش قیمت غذای دانشجویی در سال جدید/ مبلغ وام‌ها هنوز به تصویب نرسیده است


افزایش قیمت غذای دانشجویی در سال جدید/ مبلغ وام‌ها هنوز به تصویب نرسیده است

سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم درباره وضعیت تغذیه دانشجویان در سال جدید با توجه به افزایش قیمت‌ها توصیحاتی داد.

افزایش قیمت غذای دانشجویی در سال جدید/ مبلغ وام‌ها هنوز به تصویب نرسیده استناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تغذیه دانشجویان در سال جدید با توجه به افزایش قیمت‌ها، اظهار کرد: ما با شرکت پشتیبانی امور دام مذاکره‌ای داشتیم تا گوشت گرم با قیمت مناسب در آشپزخانه‌ها تامین شود؛ با معاونان دانشگاه‌ها در مناطقی که نیاز به رسیدگی دارد هم صحبت‌هایی داشته‌ایم.

وی بیان کرد: تلاش داریم در بخش رفاهی دانشجویان کمبودی وجود نداشته باشد؛ راهکارهایی برای تامین مواد اولیه باید در دستور کار قرار گیرد که نتیجه آن افزایش کیفیت غذایی است، در شرایط اقتصادی فعالی به دلیل اینکه قیمت مواد اولیه مثل گوشت، مرغ، برنج و غیره افزایش داشته است، طبیعتا هزینه‌ غذا نیز افزایش خواهد داشت اما ما تلاش می‌کنیم که غذایی با قیمت و کیفیت مناسب عرضه کنیم.

مطیعی ادامه داد: ما از برنامه تجهیز، صنعتی سازی و بهداشتی شدن آشپزخانه‌ها حمایت می‌کنیم..

وضعیت وام‌های دانشجویی در سال جدید

سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم درباره وضعیت وام‌های دانشجویی در سال جدید، اظهار کرد: آنچه که در سال قبل برای نیم سال دوم در نظر گرفته شد، پرداخت شده است و برای سال جدید هنوز وام‌ها به تصویت هیئت امنا نرسیده است.

وی درباره تجهیز سراهای دانشجویی، تشریح کرد: سراهای دانشجویی یک آئین نامه مصوب دارند؛ بین ۵۰ تا ۶۰ درصد اجاره بهایی که از دانشجوها می‌گیرند به دانشگاه باز می‌گردد که باید صرف تجهیز و مرمت‌سازی شود، سازمان برنامه نیز بخش دیگر هزینه را تقبل می‌کند.

سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم افزود: معمولا با پایان امتحانات دانشجوها، مسئولان مرمت و تجهیز را آغاز می‌کنند و نیروهای فنی وارد کار می‌شوند.

مطیعی تشریح کرد: بر اساس گزارش‌ها کارهای خوبی در دانشگاه انجام شده است اما اکنون سراها تا رسیدن به سطح ایده‌آل فاصله دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل