برگزاری جشن «روزه اولی ها» در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج


برگزاری جشن «روزه اولی ها» در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج

دولت آبادی گفت: برنامه جشن «روزه اولی ها» امروز با حضور نونهالان دختر همزمان با سراسر کشور درمسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی پیش از ظهر امروز (۳۰ اردیبهشت) به خبرنگاران، گفت: جشن سراسری «روزه اولی ها» با حضور نونهالان دختر روزه اولی عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به اهداف این جشن که همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران برگزار می شود اشاره کرد و اظهار داشت: اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران، تحقق سیاست خانواده محور و مسجد پایه بر اساس برنامه تحول ستاد عالی، تکریم «روزه اولی ها و تعظیم شعائر دینی از جمله اهداف است.

وی یادآور شد: این برنامه شامل بیان فلسفه روزه در قالب قصه گویی با زبان کودکانه و پخش کلیپ‌ های کودکانه رمضان، برگزاری مسابقه مذهبی ویژه ماه مبارک و توزیع افطاری بین کودکان است.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قرائت عهد نامه و اهدای هدیه به همه نونهالان به رسم یادبود از دیگر برنامه های اجرایی در این جشن است.

دولت آبادی اظهار داشت: این برنامه در ۱۵ ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) یاسوج برگزار می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در